"üzülüyor musun Muichiro?"
"Ne için?"
"Canavar olduğun için."
2
Naemi her zamanki gibi ormanda yürüyordu,henüz bir görev vermemişti ve gündüzdü.Yani,kimsenin sormasına bile gerek yoktu ki Muichiro'da oradaydı.Onu izliyordu, gözü üzerindeydi.Bu sırada rastgele bir ağacı Naemi'ye bakarken onun yerine koyup okşuyordu.
"miniğim... meleğim..."
Naeminin hayali bedenini ele geçiriyordu.Onu istiyordu.Naemi er geç onun olmalıydı.Naemi fısıldarken onu duyamazdı.Sonra, düşündü ki,neden onun yanına gitmeyesin? Sonuçta Naemi onu asla reddetmezdi ve pekala da tesadüfen karşılaşmış gibi davranabilirlerdi.Muichiro hafifçe boğazını temizledi,yüzünü duygudan arindirdi ve diğerlerinin bildiği Muichiro olarak Naemi'nin yanına gitti.Naemi'den yaklaşık 9 cm uzundu.
"Aaa,merhaba Tokito-san.Seni burada görmeyi beklemiyordum."
Nazikçe gülümsedi ve Muichiro'nun kalbi tekledi.Ama yüzüne yansıtmadı.
"Aylak aylak dolaşıyordum.Seni burada görünce neden yanına gelmiyeyim dedim."
"İyi yapmışsın,geldiğin için teşekkürler!"
Naemi tekrar gülümsedi.
Seni ne kadar sevdiğimden haberin var mı acaba miniğim
"Hm hm."
Naemi konuşuyor,Muichiro dinliyordu,bir süre sonra Naemi çok konuştuğunu sanmaya başladı ve sustu.
"Ne oldu?Neden sustun bir anda"
"Ee, sadece konuşmamdan sıkılmış olduğunu düşündüm,sonuçta biraz fazla konuşuyorum,özür dilerim."
Bir de özür mü diliyorsun?Ve az önce söylediklerinden saçma şey yok.Teker teker dinlediğimi, üstelik sesinin kulaklarıma tatlı bir melodi gibi geldiğinden haberin de yok.
"Devam et konuşmaya.Cok konuşmuyorsun.Oyle olsaydı çoktan çekip gitmiştim."
"Ah....Bu doğru..."
"Evet."
Gülümsedi ve tekrar anlatmasına devam etti.Ama Muichiro'nun başka bir planları vardı,gitmesi gerekiyordu.Tabii ona kalsa,hep Naemi ile olmak isterdi,onun üzerine önemli bir şey yoktu ama bu da önemliydi.
"Gitmem gerekiyor,bir görevim var,iyi günler."
"Ah,iyi günler!"
Naemi el sallayıp gulumserken Muichiro arkasını döndüğünde gülümsedi
Ah benim küçük ve eşsiz sevgilim....
Bir süre sonra,Muichiro ne olduğu belli olmayan,tahta bir kulübeye girdi.Bir saat önce Naemi'yi gormeden önce bayilttigi Zenitsu ayılmaya başlıyordu,Muichiro hafifçe sırıttı,bir Hashiranin onu tehdit etmesinin onu ne kadar korkutacagini biliyordu.
"Gunaydin."
"N-ne oluyor,neden buradayım?"
Zenitsu yüzünde büyük bir korkuyla Muichiro'ya baktı.
"M-merhaba?"
Muichiro ise onu dinlemedi ve saçlarından tutup kafasını çekti.
"AH!"
"Dikktli ol,buna bile tepki gösteriyorsan,ileride ne olacağını düşünemiyorum bile."
Muichiro neşeyle kıkırdadı,Zenitsu ise korkuyla ona baktı.
"NE DEMEK BU, BIRAK BENİ AAAAAAA"
"Kapa."
Muichiro elindeki katanayi Zenitsu'nun boğazına dayadı.Zenitsu ağlayarak ona baktı.
"NE OLUYORRRRRRRR"
"Kapa dedim."
Katanayı daha fazla bastırdı ve Zenitsu sesini kesti.
"Şuan sana ne yapacağımı düşünüyorum,daha doğru hangi acı dolu işkenceyi."
Muichiro zevk içinde ona eğilirken Zenitsu titredi.
"N-neyden bahsediyorsun,Aaa!Ayrıca bunu neden bana yapıyorsun😭😭"
"Benim minik Naemi'm ile haddinden fazla yakın olduğun için buradasın ve ne yazıkki işkence göreceksin, arkadaşların da seni kurtarmaya vakit bulamayacak"
"SÖZ BİR DAHA NAEMİ'Y-"
"ONUN ADINI YALNIZCA BEN AĞZINA ALABİLİRİM!!!"
Muichiro katanayi ona vurdu ve Zenitsu acı icinde haykırdı
"YAPMAAAAAA"
"Haddini bil"
Katanayı bastırdı ge kan gelmeye başladı
"OZUR DİLERİM YALVARİRİM YAOMA AAHHH"
Ama asla dinlemiyordu,ona bir saat boyunca işkence etti.Sonra uzuvlarını kopardı ve dereye attı.
Muichiro acimasizca dereye baktı.
"Kimse benim Naemi'me ben hariç bu kadar yakın olamaz."
Kelelebek konağı Zenitsu'yu araştırmıştı,ama bulamamışlardı,buldukları sadece deredeki uzuvlardı.Onların da Zenitsu'nun olup olmadığı belli değildi.Sonucta,sadece bir iblis tarafından öldürüldüğü düşünüldü.Kimse bunun bir Hashira'nın,özellikle Muichiro'nun yapacağını düşünmezdi.
Muichiro tekrar Naemi'yi izliyordu.Uzakta,Zenitsu'nun ölümü üzerine pek durmamış halde kargası ile yaptıkları şakaya gülüyordu.Muichiro gülümsedi,onu en azından kargasından kiskanmiyordu.
Ah Naemi'm,küçük ve tatlı...Ne kadar hassas...Ahh,keşke... keşke suandan itibaren benimle olabilsen...Seni herseyinle istiyorum... Herseyinle Naemi.... Yatağımı ısıttığını görmek istiyorum.... Tatlı kıkırtılarını ve inlemelerini duymak istiyorum....
Agaca yaslandı ve gülümseyerek Naemi'ye baktı.
Her türlü.....
(Naemi ile Muichiro(Temsili JEJABAHJQJQJJQJQJQJW, kötü cizdiysem özür dilerim😭)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever and ever~° Yandere Muichiro X Naemi
FanfictionNeden,neden neden neden NEDEN NEDEN NEDEN?