( 𝐄𝐌𝐎𝐉𝐈 𝐌𝐄𝐀𝐍𝐈𝐍𝐆: 𝐬𝐚𝐝 = 😭, 𝐏𝐚𝐢𝐧/ 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐫 =💢, 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 =🌟... 𝐌𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐧! )
(🌟)
{𝐁𝐥𝐨𝐨𝐦𝐬 𝐏𝐎𝐕... }𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚒𝚗𝚔 𝚑𝚘𝚘𝚍𝚒𝚎, 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚙𝚒𝚗𝚔 𝚜𝚑𝚘𝚎𝚜. 𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎'𝚜, 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚑𝚘𝚛𝚗𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚝𝚊𝚒𝚕... 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝. 𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚛𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚘𝚏 "𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎", 𝚊 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝙿𝚕𝚊𝚢𝚎𝚛, 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚊 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝟷𝟶, 𝚊 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢-𝚐𝚘-𝚕𝚞𝚌𝚔𝚢 𝚋𝚘𝚢 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜. 𝙷𝚎 𝚏𝚒𝚡𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚕𝚘𝚜𝚜𝚘𝚖 𝚙𝚎𝚝𝚊𝚕 𝚌𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚞𝚐𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕 𝚕𝚞𝚜𝚑 𝚌𝚊𝚟𝚎𝚜.
𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚊 𝚙𝚊𝚝𝚑 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚟𝚎𝚜, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛.. 𝙾𝚜𝚞𝚔𝚎, 𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚃𝚎𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢... 𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚜𝚎 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚟𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎'𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 " 𝙲𝚑𝚎𝚛𝚛𝚢 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎", 𝚊 𝚛𝚊𝚛𝚎 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚐𝚘... 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚕𝚕 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚜𝚊𝚏𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝙳𝚊𝚛𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜.
𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚃𝚎𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝙷𝚘𝚙𝚎. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗, 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚖𝚊𝚐𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚙𝚛𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝙲𝚑𝚎𝚛𝚛𝚢 𝙱𝚕𝚘𝚜𝚜𝚘𝚖 𝚝𝚛𝚎𝚎, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝟸 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕 𝙲𝚑𝚎𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚛𝚎𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚏𝚝, 𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝙽𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛𝚎 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚍𝚎𝚜𝚝𝚛𝚘𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝟺 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚗𝚘𝚠. 𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚖𝚙𝚕𝚎, 𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝙾𝚜𝚞𝚔𝚎.
"Osuke? "
𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖, 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜."𝘈𝘩.. 𝘎𝘰𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳. "
𝙊𝙨𝙪𝙠𝙚 𝙨𝙢𝙞𝙡𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙢, 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙞𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙠𝙣𝙚𝙚𝙨 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙡𝙢𝙨 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧, 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙥𝙧𝙖𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙮 𝙝𝙞𝙢𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙚𝙬 𝙩𝙧𝙚𝙚."My brother! Why are you praying by yourself? "
𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜... 𝙷𝚎'𝚜 𝚊 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍, 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗."𝘗𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘦... 𝘞𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘫𝘰𝘪𝘯? "
Bloom smiled, he sat beside him and dis the same position Osuke was sitting in. He prayed along with him for a good few minutes.
Soon, Bloom and Osuke was finished, they both walked out and headed towards the outside of town to see how the other tree was doing.
"Bub, do you ever wonder if he will find us again? "
𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙾𝚜𝚞𝚔𝚎, 𝚘𝚜𝚞𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚜𝚒𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜."𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯.. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘺 𝘪𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘶𝘴. "
"Nor do I.. "
𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚏𝚛𝚘𝚠𝚗𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝.Soon they reached out side of the town, still walking on a dirt path to the tree. They arrived.
The tree is still standing tall like it always is. It's beautiful, surrounded by water, crystals and life. This is the last Cherry Tree to exist, except the little tree who has years to grow and become more beautiful. It's beautiful leafs glew within the soft lights of floating magical lamps, it was very peaceful...
"Hey, Bub... "
𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝚊 𝚌𝚘𝚛𝚗𝚎𝚛..."𝘠𝘦𝘢𝘩, 𝘉𝘭𝘰𝘰𝘮..? "
𝙃𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝘽𝙡𝙤𝙤𝙢, 𝙖 𝙗𝙞𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙝𝙚 𝙣𝙤𝙧𝙢𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙖𝙘𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨."Was that there before? "
𝙷𝚎 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊 𝚌𝚘𝚛𝚗𝚎𝚛... 𝙸𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍, 𝚘𝚍𝚍𝚕𝚢 𝚍𝚊𝚛𝚔𝚎𝚛.𝐎𝐬𝐮𝐤𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫, 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐁𝐥𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐢𝐭 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐞.
"Wait.. -"
𝐎𝐬𝐮𝐤𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐁𝐥𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥. 𝐀𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞.
"It's going to the tree-- Brother we need to--"
"𝘕𝘰..𝘸𝘦 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘪𝘵--"
A loud bang was heard, bloom started running back towards the town, Osuke followed.
"𝐁𝐋𝐎𝐎𝐌 𝐖𝐀𝐈𝐓!! "
.
.
.
.
.
.
.
.𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒈𝒊𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝑯𝒆𝒍𝒍.
(571 words.. Wooo! This is just the beginning... Part 2 will come very soon to "The Beginning", Chapter 1! I will soon give Gacha pictures of the characters. Just.. Gonna take a while to make them all lol. Please ask any questions, I'm always free! 𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔...)
YOU ARE READING
✦|Once In A Full Bloom|✦
Fantasy{MINECRAFT STORY} [𝐒𝐓𝐄𝐕𝐄 𝐒𝐀𝐆𝐀 𝐀𝐔] 𝙰 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐, 𝚋𝚛𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚑𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚍 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑. 𝙷𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎, 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚊𝚗𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢. 𝙴𝚡𝚙𝚕𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕...