𝑊𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑇𝑜 𝐻𝑒𝑙𝑙. 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟐

5 0 0
                                    

𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆: 😭

𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑤𝑛. 𝐼𝑡 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒... 𝐼𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑡𝑠 𝑜𝑓 𝐻𝑒𝑙𝑙 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑛𝑒𝑎𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑚! 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝐻𝑒𝑙𝑙'𝑠 𝑓𝑎𝑢𝑙𝑡 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ... 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑆𝑡𝑒𝑣𝑒'𝑠 𝑓𝑎𝑢𝑙𝑡.

𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑛 𝑓𝑖𝑟𝑒, 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑡𝑜𝑤𝑛 𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑢𝑝 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑎𝑚𝑒𝑠, 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑖𝑠 𝑖𝑛 𝑎 𝑝𝑎𝑛𝑖𝑐 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑣𝑒 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑙𝑠𝑒.

𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚 𝑟𝑎𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑤𝑛, 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑣𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠. 𝐻𝑒 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑘𝑦, 𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒? 𝐼𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑆𝑡𝑒𝑣𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘... 𝐴𝑛 𝑒𝑣𝑖𝑙 𝐾𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒 𝑖𝑠. 𝑂𝑠𝑢𝑘𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑟𝑢𝑔𝑔𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑡𝑜 𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚, 𝑎𝑠 𝑓𝑖𝑟𝑒 𝑏𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔, 𝑠𝑤𝑎𝑙𝑙𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑜𝑎𝑘. 𝑇ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑟𝑢𝑛 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑠𝑎𝑓𝑒𝑡𝑦, 𝑠𝑎𝑑𝑙𝑦.. 𝑀𝑜𝑠𝑡 ℎ𝑎𝑑 𝑑𝑖𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒𝑠 𝑑𝑢𝑒 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑡. 𝑂𝑠𝑢𝑘𝑒 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠.

"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘍𝘜𝘊𝘒 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨, 𝘉𝘭𝘰𝘰𝘮?! "

"SAVING! LET ME GO! "
𝙱𝚕𝚘𝚘𝚖 𝚜𝚝𝚛𝚞𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝙾𝚜𝚞𝚔𝚎, 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕𝚕𝚢 𝙾𝚜𝚞𝚔𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚜...

𝑂𝑠𝑢𝑘𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑, ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑟𝑢𝑛 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑥𝑖𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑣𝑒. 𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑇𝑟𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ.

"𝘉𝘓𝘖𝘖𝘔! 𝘋𝘈𝘔𝘕𝘐𝘛.. "
𝘖𝘴𝘶𝘬𝘦 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮, 𝘪𝘯 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘱𝘢𝘯𝘪𝘤... 𝘛𝘩𝘦 𝘚𝘵𝘦𝘷𝘦 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘸𝘦𝘭𝘭.

𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑒, 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑠𝑝𝑟𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑢𝑡.

𝑻𝒉𝒆 𝑺𝒕𝒆𝒗𝒆 𝒇𝒍𝒐𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏, 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝑩𝒍𝒐𝒐𝒎. 𝑯𝒆 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒆𝒆.

𝘖𝘴𝘶𝘬𝘦 𝘢𝘵𝘵𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘛𝘩𝘦 𝘚𝘵𝘦𝘷𝘦, 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘱𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴. 𝘛𝘩𝘦 𝘚𝘵𝘦𝘷𝘦 𝘬𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘖𝘴𝘶𝘬𝘦 𝘰𝘧𝘧. 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘢 𝘧𝘪𝘳𝘦𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘦... 𝘐𝘵 𝘣𝘶𝘳𝘴𝘵 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘧𝘭𝘢𝘮𝘦𝘴.

𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦.
"𝑵𝑶!! 𝑄𝑈𝐼𝑇 𝑇𝐻𝐴𝑇! "
𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑎𝑡𝑡𝑎𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚, 𝑏𝑢𝑡 𝑂𝑠𝑢𝑘𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑎𝑐𝑘.

𝑻𝒉𝒆 𝑺𝒕𝒆𝒗𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒂 𝒇𝒊𝒓𝒆𝒃𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒐 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒕 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎... 𝑺𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒅𝒆 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎, 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒏𝒐 𝒔𝒐𝒖𝒍.

𝘖𝘴𝘶𝘬𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦, 𝘩𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘢 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘭 𝘵𝘰 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦. 𝘏𝘦 𝘥𝘳𝘢𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘉𝘭𝘰𝘰𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘮, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘭 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥. . .

𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑔𝑟𝑎𝑠𝑠, ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑐𝑟𝑖𝑒𝑑. 𝑂𝑠𝑢𝑘𝑒 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡 ℎ𝑢𝑔. 𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑤𝑖𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑛𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑𝑠, 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝐵𝑙𝑜𝑜𝑚'𝑠 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡 𝑠𝑜𝑏𝑠.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Be brave, little one.

(𝟑𝟔𝟏 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬! 𝐈𝐭'𝐬 𝟑 𝐀𝐌 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞𝐝... 𝐀𝐧𝐝 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐚𝐩𝐲 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰!! 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐭 𝟗 𝐀𝐌 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 😧... 𝐌𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐂𝐑𝐄𝐀𝐓𝐈𝐕𝐄 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐑𝐎𝐋... 𝐋𝐨𝐥)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

✦|Once In A Full Bloom|✦Where stories live. Discover now