2- Bir İstisna Olsaydı?

7 3 8
                                    

                                                


                       İnsanlık, Afrika'da başlayan bir oyundu.
İnsanlar ilk Afrika'ya adım attı ve sonra dağıldı.
Avrupa, Antarktika, Asya, Kuzey Amerika, Güney Amerika, Avusturalya ve Afrika.

Bölüştüler.

İnsanlar sadece bir çeşit olarak yaratılmıştı.
Fazlalık, kalabalık olsun diye.
Dünya boş kalmasın diye var olmuştu insanlar,
Peki sadece bu kadar mıydı onların yaratılışı?

Madem fazlalık olacaklardı madem sadece kalabalık yaratacaklardı neden Dünya gibi bir yerde yaratılmıştılar?
Dünya insanlara verilen en büyük nimetti.

Hem sıcak hem soğuk, hem çok tehlikeli hemde evrendeki en güvenli yer, hem mutlu hem üzgün, hem ay hem güneş, hem okyanus hem de güneş sistemi, hem evren hem tüm uzay...

Bunlar çok fazlaydı insanlar için ama ancak yetiyordu zaten.

İnsanlar garipti.

Onlar tehlikede güvende olabiliyorlardı. Onlar hava soğukken evlerinin içini sıcak tutmayı başarıyorlardı. Onlar onları yemek isteyen hayvanları bir hayvanat bahçesine haps edebiliyorlardı. Onlar kendi aralarında savaş açabiliyordu. Onlar doktor olup birbirini iyileştirebiliyor, polis olup birbirlerini güvende tutabiliyor, örgüt olup birbirlerini öldürebiliyor, aşçı olup birbirlerini doyuruyabiliyor, şöfer olup birbirlerini istedikleri konuma bırakabiliyor, onlar bilim insanı olup dünya ve evreni çözebiliyor, mucid olup insanlara  yeni işe yarar şeyler sunabiliyor, aşık olup birbirlerini tamamlıyor, nefret edip yüksek riskler alabiliyorlardı...

Onlar bir döngüdeydi.

Bu döngü onları hayatta tutmuştu.

Bu basit mesleklerle birbirlerini hayatta tutuyorlardı.
Örgütler öldürüyor, doktorlar kurtarıyordu.

Sadece bu kadarda değildi. Uzayı da rahat bırakmıyorlardı onlar.
Sürekli araştırıyorlardı. Gözleri hep yukarıdaydı. Sadece Dünya' değil tüm evreni kullanacak bir güce sahiptiler. Buna Güneş'ten başladılar. Güneş enerjisi kullandılar. Sonra su. Rüzgar. Jeotermal enerji. Hayvanların gücü. Hayvan yağlarını kullanmayı bile başardılar.

Samanyolu'ndaki yıldızların haritasını bile yaptılar.

Onları öldürmeleri için yaratılan hayvanların katili oldular.

Onlar imkansızı başardı. Diğerlerini yendiler.

Peki diğerleri kimdi ki?

Diğerleri onlara üsten bakanlardı. Onlar insanların sadece bir kaç asır yaşayıp sonra yok olacaklarını düşününenlerdi.

Ama insanlarda akıl vardı.

Akıl demek;

Zeka demekti,
IQ demekti,
Hafıza demekti,
Düşünmek demekti,
Öğrenmek demekti,
Anlamak demekti,
Algılamak demekti,
Mantık demekti,
Hayatta kalmak için işe yarar şeyler bulmak demekti,
Matematik demekti,
Fizik demekti,
Kimya, biyoloji demekti...

Akıl, insan demekti.

Sadece bu da değildi. Onlarda birde bir kalp vardı.

Kalp demek;

Duygu demekti,
His demekti,
Sevgi demekti,
Merhamet demekti,
Nefret demekti,
EQ demekti,
6. His demekti,
Acı demekti,
Empati demekti,
Yaşamak demekti,
Kan demekti,
Hayatta kalma iç güdüsü demekti.

Kalp, insan demekti.

Onlarda bu iki güçte vardı. Onlar bu yönleri ile üstündü. Onlar bu sayede "yaşamazlar, ölürler." diyenleri haksız çıkarmışlardı.

Akıllarıyla hayatta kaldılar, kalpleriyle birbirlerini korudular. Eğer birbirlerine sahip olmasalardı onlarda olmazdı.
Eğer şuan yaşayan, var olan bir kişi bile olmazsa bu düzen çökerdi. Ben olmasaydım bu düzen çökerdi, sen olmasaydın bu düzen çökerdi. Eğer "biz" olmayı bilmeseydik, çökerdik.
İşte biz bu yüzden varız. İşte sen bu yüzden varsın. Ama vakti geldiğinde öleceksin. Çünkü ölmezsen düzen çöker. Yaptığın ve yapacağın herşey kader defterinde yazılı. Herşey. Geleceğiniz belli.

Bunu sadece akıllıca adımlar değiştirebilir. Akıllıca adımlar kaderi değiştirebilir. Aptalca adımlarsa sadece kaderinizi daha da hızlandırır o kadar.

İnsanlar bu yüzden akıllı ya zaten.

Ama fazla güç fazla acı demekti.

İnsanlar acı çekerdi. Sadece fiziksel değil ruhsal da acı çekerdi. Onlar fazla acı çekerdi.

Ama diğerleri çekmezdi.

Onlar da bu sayede üstün olmuştu zaten insanlardan.

Peki ya ufak bir istisna olsa...

Güç, akıl ve kalp bir arada olsaydı, eğer bir çocuk kafasını kaldırıp tekrar gökyüzünde ki yıldızlara baksaydı ve o gün kutsansaydı...

Bir istisna olsaydı, ne olurdu?

***

Ve sonra arkamdan bir ses dedi ki;

"Merhaba oğlum."

~~~~~

Sizce nasıl olmuş? Lütfen oy ve güzel yorumlarınızı eksik etmeyinnnnn. Öpüldünüzzzz💋💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Truth İs "Painful"- SKZ'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin