¹

150 10 8
                                    

"kerem ben tek gitmwk istiyorum" dedim fotoğraf makinesini cantaya koyarken

"hayir ferdi basina bir is geli sonra" dedi. ormana fotoğraf cekmeye gidecektim. cok severdim fotoğraf cekmeyi.

"keremim valla bisey olmaz" dedim

"tamam ama sadece bir saat" dedi

"bir bucuk"

"bir dedim ferdi"

"of tamam ben çıkıyorum"

"bir saati bir dakika bile gecerse bi daha gitmeyecksin" dedi ama ben onu dinlemeden ciktim evden.

~~

ormana geldigimde fotoğraf cekmeye basladim.

yapragin ustune konan turuncu bir kelebek gordugumde oraya gittim.

ama yaklastigimda bagirma sesleri duydum. sesin geldigi yone adimladim.

ilerledigimde bir grup insan gördüm. hemen agaca arkasina saklandim ve izlemeye basladim.

biri cokmus ayaktaki adama yalvarıyordu arkasindada uc tane takim elbiseli adamlar vardi.

"abi lutfen ne istiyorsan yaparim" dedi diz coken adam

"ben ne dedim sana oldurecem seni dedim dimi" dedi ondeki adam ve silah cikardi.

gozlerim acildi ve hemen fotoğraf makinesi ile videoya almaya basladim.

sonra silah sesi geldi ve ben fotoğraf makinesini dusurdum.

"kim var orda" dedi adam ben kosmaya basladim

"yakalayin" diye ses duydum ama arkama bakmadan koşuyordum ama arkamda olduklarini hissediyordum.

ayagim bir seye takildi ve dustum.
adamlar hemen gelip beni kaldirdilar ve goturmeye başladılar.

geldigimizde adam bana bakti sonrasa sag komumdan tutan adam konuştu

"abi oldurelimi mi" dedi gozlerim acildi.

"hayir bizimle geliyor" dedi adam ve arabaya bindi. adamlarda beni goturdu ve arabaya bindirdi.

"lutfen beni birakin valla kimseye bisey demicem" dedim ama kimse dinleyen degildi

"lutfen birakin beni" dedim tekrarlayarak

"susmazsan sonun gördüğün adam gibi olur" dedi adam bende korkudan sustum.

bir sure sonra araba durdu ve inip  normal bir eve geldik.

beni bir koltuga oturtup diger iki adam odadan çıktı. simdi sadece ben ve kasli adam vardik.

"adin ne senin" dedi

"ferdi" dedim

"bende abdulkerim bundan sonra zorunlu olarak benimle burda kalacaksin ferdi" dedi

"bakin lütfen beni birakin yemin ederim kimseye bir sey demeyecem" dedim gozlerim dolu bir sekilde

"bosuna yalvarma" dedi

"ben simdi gidiyorum yukarda bi oda var orda kalabilirsin acikirsanda koumaya soylersin" dei ve ayağa kalktı bu ne rahatlık ya

"bu ne rahatlık ya" dedim bende ayaga kalkip. yuz ifadesi degisti ve dibime kadar geldi ben geri cekilecekken kolumdan tuttu.

"bir daha sakın bana sesini yukseltme" dedi ve cikip gitti. bende oturup aglamaya basladim.

~~
imdatt abfer fici yazmadan duramıyorum

fotograf makinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin