²

52 8 9
                                    

evde sıkıldığım icin evi gezmeye karar verdim. ayaga kalkip yukari ciktim yukardi. 4 tane oda vardi. ilk odaya girdigimde odanin goril kilikli adamin oldugunu dusundum siyahla kapli bir odaydi. oda icimi daha fazla karartmasin diye odadan cikip kapiyi kapattim. ikinci odaya girdigimde cocuk odasiydi burasi. pembe twmali bir odaydi. ayiciklar falan vardi. odanin tatliligina karsi gulumsedim ve odaya girdim. odayi incelemeye basladim. her zerresi bana cocuklugumu hatırlatıyordu. incelemeye devam ederken masanin uzerinde cerceveletilmis bir fotograf gordum. elime alip baktim. fotografta bir kiz cocugu vardi. bir bacagini kaldirmis elindeki lavantalari kameraya gostererek gulumsuyordu. kiz goril kilikli adama cok benziyordu. ama adamin aksine kiz cok tatliydi.

sakarligim bula bula bu ani bulmustu elimdeki çerçeveyi yere duaurmustum. cami kırilan cercevenin arkasindaki cocuk bana gulumseyerek bakiyordu. napacagimin bilemeyip kufur etmistim sonra egilip camlari toplamaya basladim elimi kesmistim ama suan umrumda degildi. fotgrafi geri masaya koyup elimdeki cam parcalarini odadaki cop kovasina attim.

sonra odadan direk ciktim. kapinin onunde biraz durdum. sacma otistik hareketlerimi yapip kendi kendime konuştuktan sonra diger odaya girdim. oda cok normaldi sanirsam misafir odasiydi.

orda oyalanmayip ciktiktan sonra 4. odaya geldim kapiyi acmaya calistim ama acamadim. çünkü kilitliydi. asiri merka ettigim icin kapinin anahtar yerinden baktim. bi bok anlasilmiyordu. sadece kirmizi isiklarla kapli oldugunu anlamistim. daha fazla ugrasmayip dogruldum ve asagi indim. asagida kaoinin onunde iki tane koruma vardi. yanlarina gidip sanki alacagim yaniti bilmiyormus gibi disari cikabiliiyim dedim. kisa bir sekilde beni baslarindan atmaya calisinca aciktigimi soyledim.

"kucuk bey mutfak orda gidin ne istiyorsaniz yapin"

"ya biriniz gelseniz nolur sanki tek basima sıkılirim ben" dedim. dedigimle iki koruma birbirine bakinca alacagim yaniti sabirla bekledim.

vucudu yapili olan saclari beyazlasmis olana kafasiyla 'git' anlaminda sallayinca zaferle gulumsedim.

"gelin gidelim kucuk bey" dedi beyaz sacli ve beraber mutfaga gittik.

mutfaga geldigimizde ne yemek istedigimi sordu.

"bilmiyorum ki sen en sevdigin yemegi yap"

"ben yemek ayrimi yapmam sana guzel bir soslu makarna yapiyim mi"

"olur"

"tamam" ditip siyah ceketini çıksrtti ve masaya birakti. bende ceketin yanina oturup nasil yapacagini izlemeye basladim.

aradan biraz zaman gecince yemek hala hazir olmamisti ve benim canim sıkılmisti. o yuzden bu adamla konusma karari aldim.

"senin adin ne" dedim dedigimle kafasini bana ceviren adam cevap verdi

"süleyman senin?"

"ferdi bende kac yasindasin?"

"54 yaslandik artik"

"gerçekten mi aslinda o kadarda gistermiyorsun"

"sagol sagol sen kac yasindasin"

"ben 19 yasindayim"

"gerçektende kucukmussun" dedi ben bir şey demeden tekrar konuştu.

"yemegin hazir" diyip masaya tabagi birakti. masadan kalkip sandalyeye oturdum.

tam cikacakken "sen yemeyecek msiin" dedim

"yok sagolasin ben tokum" diyip cikti.

bende makarnayi yemeye basladim. gercektende guzeldi.

~~
uzun zaman sonra yb yazdimm

fotograf makinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin