hava kararmisti. bende suan koltukta oturmus suleyman amcanin telefonundan bs oynuyordum. kapi calinca suleyman amca direk yanima gelip telefonu aldi. cunku goril kilikli adam gorse adama kizardi.
kapi acildiginda kapiya baktim gelen goril adamdi. bana kisa bir bakis attiktan sonra yukari cikti. biraz sonra bende yukari ciktim. ne haddime bilmiyorum ama odadaki kizi soracaktim. odaya girdigimde yari viplak olduguni fark ettim direk arkama dodum.
"pardon"
"don ferdi" dedi bende yavasca arkama dondum. o giyinirken ben onu izledim. biraz sonra konusmam gerektigini anladim ve lafa girdim.
"ee sey ben bir sey soracaktım"
"hm" dedi kisaca
"ben bugun evi dolastim ve karsidaki odaya girdim bir fotograf vardi cok merak ettim o kim acaba"
"niye girdin o odaya benden habersiz" dedi
"geziyordum işte"
"kiz kardesim o kiz"
"yaa nerde peki" dedim gulerken onunla tanismak isterdim yani.
"yok" dedi gulen yuzum soldu.
"anladim" dedim sadece sonra tekrar konustum "ben cikayim artik" dedim arkami donerken
"ferdi" dedi
arkama dondum
"efendim"
"beraber yatalim mi buna cok ihtiyacım var"
ilk once yuzune bon bon baktim. daha sonra kafami salladim kisaca. istiyormuyum yada istemiyormuyum bilmiyordum ama ihtiyacım var dedigine gore ihtiyacı vardi.
o yataga gectiginde bende yanina gectim. suan hic konismiyorduk sadece birbirimize bakiyorduk.
"denize benziyorsun" dedi
"deniz?" dedim kaslarimi catarak
"deniz kiz kardesim" dedi. uzulmustum doğrusu. kardesini kaybetmesi kötüydü.
"nasil oldu" dedim. sirt ustu yatarak. tavana bakti
"kaza" dedi ve devam etti "trafik kazasi" dedi. ve kolundaki izi gosterdi.
"buda kazada oldu iste" dedi. sonra tekrar bana dondu.
"hic gitmesen olurmu? sen yanimdayken deniz yanimda gibi hissediyorum" dedi. ne diyecegimi bilmiyordum. yanlis bir sey dersem kalbi kirilacakti. boyle bir sey yasadigini aklimdan bile gecirmezdim. hatta suan gozunden yas aktiginida.
elimi kaldirip gözünden akan goz yaslarini sildim.
"hadi yat artık" dedi ve arkasini dondu. bende arkami dondum. suna agladigina emindim. bana noluyodu bilmiyorum ama bende ağlıyordum amk.
~~
cok sikimsonik bir bolum oldu affedin😞🙏