Chifuyu: "Hakkai, sakin ol. Cyra sadece baygın, onu rahat bırak. Mikey hakli."
~~~~~~~~~~
Hakkai: a-ama ya ona bişey olursa!!?*Chifuyu, Hakkai'nin sözlerini dinler ve Gözlerinde hafif bir anlaşılır ifadesi yapar.*
Chifuyu: "Anlıyorum endişelenmeni. Ancak Cyra sadece yorgun ve bayıldı, ciddi bir şey yok. Sakin ol ve onu rahat bırak.
Hakkai: "Evet, anlıyorum. Sadece endişeleniyorum işte. Cyra onun için çok çaba gösterdi ve şimdi yorgun bir şekilde yerde yatmak zorunda kalıyor."
Chifuyu: "Endişelenme Hakkai, Toman üyeleri iyi durumda. Cyra ve Mikey iyi olacaklar, sadece bir süre dinlenmeye ihtiyacları var."
Hakkai: "İyi o zaman. Cyra ve Mikey için endişelenmeye devam edeceğim, ancak Toman üyelerinin iyi olduğunu bilmek rahatlatıcı."
*hakkai cyranın yüzüne doğru eğilir ve onu yanağından öper*
Hakkai: iyi olacaksın..
Chifuyu: "Anlıyorum, sessiz olucam. Ancak bu kadar romantik olmanı beklemiyordum."
*Hakkai:sshh..*
*Chifuyu, Hakkai'nin "sshh" sözlerini dinler ve Gözlerinde küçük bir eğlenmiş ifadesi yapar.*
Chifuyu: "Anlıyorum, sessiz ol. Ancak bu kadar romantik olmanı beklemiyordum."
*Hakkai, Chifuyu'nun sözlerinin üzerine küçük bir kızarmış ifadesi yapar.*
Hakkai: "Romantik mi?! Ben sadece Cyra ya iyi olmasını söylüyordum. Romantik değil!"
Chifuyu: "Evet, elbette sadece Cyra'ya iyi dilekler verdin. Ancak o öpücük oldukça romantik geldi."
Hakkai:aa chifuyu!! Bunu görmedin tamam mı?!
*Chifuyu, Hakkai'nin sözlerine güler
Chifuyu: "O kadar haklısın, ben hiçbir şey görmedim. Ancak bu öpücüğü unutmanın imkanı yok. Bu çok tatlıydı hakkai.
Hakkai: "Çeneni tutamaz mısın!? Ben sadece Cyra ya iyi olduğunu göstermeye çalışıyordum sadece!"
Takemichi: o öpücüğü bende gördüm hakkaii
*Hakkai, Takemichi'nin sözlerini dinler ve bir utanç ifadesi yapar.*
Hakkai: "Evet tamam tamam! Görmüş olabilirsiniz. Ancak bu romantik değildi, sadece Cyra'nın iyiliği için yaptım sadece!"
Takemichi: "Tabii tabii... Romantik değildi. Ancak çok tatlıydı hakkın var."
*cyra gözlerini açar ve hakkai bakar*
"Ha?!"Hakkai: "Cyra!! Gözlerini açabildin nihayet!"
"B-bayıldımmı?"
Hakkai: "Evet, bayılmıştın. Sen iyi misin? Başın falan ağrımıyor değil mi?"
"İyiyim, biraz Ağrıyor sadece.."
Hakkai: "Ağrıyorsa çok iyi değilsin demektir. Biraz dinlenmen gerekiyor gibi. Ne yapalım ne yapamayalım, Cyra?"
"Hakkai sakin ol lütfenn"
Hakkai: "Tamam tamam, sakinim ya. Ancak endişelenmeden duramıyorum işte, bu benim suçum tamam mı?"
"Hakkai! Sakin ol iyiyim"
Hakkai: "Tamam tamam, sakinim. Seni iyi görmek ve iyi olduğunu söyleyen iyi. Ancak sadece dinlenmen ve iyileşmeni istiyorum, tamam mı?"
"Tamam tamam"
Hakkai: "Tamam. Bütün istediğim bu senin iyi olduğun. Şimdilik dinlenmen gerek. Herhangi bir şey ihtiyacın olursa söyle bana tamam mı??"
Cyra: "Evet, dediğin gibi yapacağım. Şu anda sadece dinlenmeye ihtiyacım var. Çok yorgunum."
*cyra ayağa kalkmaya çalışır fakat başı döner*
Hakkai: "Cyra!! Ne yapıyorsun?! Ayağa kalkma, henüz yeterince dinlenmedin!"
*Hakkai, Cyra'nın yanına yürür ve kolunu tutarak onu oturmasını kolaylaştırır.*
Hakkai: "Cyra, lütfen sakin ol ve otur. Bütün istediğim şu anda dinlenmen ve iyileşmen, tamam mı? Başını bu kadar yormamalısın, henüz güçlü değilsin."
"Hakkai ben iyiym herkes evine gitti benimde eve gitmem lazım."
Hakkai: "Ne?! Sen gitmeye çalışıyorsun mı? Hayır hayır, şu anda eve gidemezsin. Senin hala dinlenmene ihtiyacın var, tamam mı? Sen henüz yeterince iyileşmiş değilsin."
"Hakkai eve gitmeliyim!"
Hakkai: "Ama neden bir önce eve gitme ihtiyacı hissediyorsun ki? Sen henüz iyileşmek için gereken süreyi geçirmedin bile. Sadece dinlenmeye devam et ve iyileş."
"Hakkai!"
Hakkai:Cyra!!
"Hakkai!!"
Hakkai:cyra!!!
Hakkai: "Ev-evet? Ne yapmanı bekliyorsun benimden?"
"Eve gitmeliyim bırakta gideyim"
Hakkai: "Evet ama çok geç oldu ve sen gerçekten çok yorgunsun. Bugün yeterince uğraştın ve artık dinlenmelisin, tamam mı? Yarın eve gidebilirsin nasıl olsa, bugün olmaz
"Evde dinleneceğim hakkai ve saat gece 12 ye geliyor"
Hakkai: "Cyra... Sen neden şimdi eve gitmeye bu kadar kararlısın? Evde yapacak bir şey yok ki? Senin şimdi ihtiyacın olan şimdilik sadece dinlenmek. Neden bu kadar direniyorsunki?"
"Evde dinleneceğim hakkai ve saat gece 12 ye geliyor"
Hakkai: "Evet ama çok geç oldu ve sen gerçekten çok yorgunsun. Bugün yeterince uğraştın ve artık dinlenmelisin, tamam mı? Yarın eve gidebilirsin nasıl olsa, bugün olmaz."
"Hakkai sokakta mı yatayım?"
Hakkai: "Ne demek, hayır hayır, tabii ki değil! Ama demek istediğim henüz eve gelmen iyi bir fikir değil. Henüz yeterince güçlü değilsin ve dinlenmeye ihtiyacın var, tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hakkai X Reader
FanfictionHesapta 2 kişiyiz ben cmrs umarım beğenirsiniz ilk kitabım. Bayy🤍