"Noldu Mikey?"
~~~~~~~~~
Mikey: "Cyra.. Ben sana bir şey sorabilir miyim?"
"Elbette sorabilirsin, dinliyorum"
Mikey: "Cyra.. Senin hakkındaki bazı söylentiler duydum.. Ve bunlar hakkındaki düşünceleri ile ilgili bazı sorularım var."
"Evet?, ne duydun?"
Mikey: "Duyduğuma göre, bazı insanlar... Senin farklı bir tür olduğunu düşünüyorlarmış, bir nevi... süper güçlerin olduğunu."
*Mikey kendini gülmemek için zor tutuyordur*
"Mikey şakamı yapıyon"Mikey: "Haha hayır Cyra şaka yapmıyorum. Gerçekten bazı insanlar senin süper güçlere sahip olduğunu düşünüyorlar."
*Mikey gülmeye başlar*
"Mikeyyy böyle şaka mı olurrMikey: "Haha bence de öyle Cyra, çok iyi bir şaka olmaz mı? Ama ciddi konuşursak gerçekten bazı insanlar senin bir süper kahraman olduğuna inanıyorlar gibi görünüyorlar."
"Hmmm kim meselaaa??"
Mikey: "Bilemiyorum, sadece bazıları seni böyle güçlü ve dayanıklı görünce böyle düşünüyorlar. Sadece dedikodular bu, herhangi bir gerçek delil yok, ama bazı insanlar hala böyle düşünüyorlar gibi görünüyorlar."
Hmm çokk saçma bencer
Mikey: "Haha, evet bence de gerçekten çok saçma, ama bazı insanlar bu tür şeyler hakkında çok hayallere kapabiliyorlar.
"Evet olabiliyor neyse ben hakkai nin yanına gidiyorumm
Mikey: "Haha evet görüşürüz Cyra, güzel muhabbetti."
"Evet,görüşürüüüz"
*Cyra hakkai nın yanına gider*
Hakkai: "Hey.. Nerelerdeydin?"
"Mikey in yanındaydım"
Hakkai: "Hımm, Mikey mi?.. Ne gibi şaka yaptı?"
"Ah.. bana şaka yaptı biraz.,"
Hakkai: "Hımm.. İnsan olmadığın ve süper güçlerin olduğunu düşünen insanlar mı? Bu gerçekten ilginç bir dedikodu gibi görünüyor."
"Hmm bazı insanlar bbenim insan olmadığımı süper güçlerimin olduğunu düşünüyormuuş"
"Evett"
Hakkai: "Hımm.. Peki o şakaya nasıl tepki verdin?"
"İlk başta şaşırdım sonra ika olduğunu anlayıp güldük"
Hakkai: "Haha iyi yapmışsın. Mikey gerçekten de çok esprili biri olabiliyor."
"Evett hemde çoook, hina ve takemichi gitti mi?"
Hakkai: "Evet, evet, onlar uzun zaman önce gittiler. Yalnızca Mikey, sen ve ben kaldık gibi.
"Hmm Mikey de gitti az öncee sanırım
Hakkai: "Ah gerçekten? Mikey de gitti mi? Demek şimdi sadece ben ve sensin burada."
" Evet"
*Gülümser**Hakkai Gözlerini cyra nun gözleriyle buluşturur*
Hakkai: tek kaldığımıza göre seninle birşey konuşacağım
"Evet?, dinliyorum"
Hakkai: "Cyra.. Geçen gün, senin yanındayken bir şey fark ettim.Seninle geçirdiğim zamanda, hissettiğim... Çok farklı bir his oldu ve bunun nedeni olduğunu fark ettim.Sen çok güzel, karizmatik, güçlü ve dayanıklı birisisin. Ama aynı zamanda, çok nazik ve merhametlisin ve bu beni gerçekten etkiliyor.Bunu anlatmak biraz zor ama, seninle beraber olduğum zamanları çok seviyorum. Seninle ne kadar uzun vakit geçirirsem geçiriyim, bıkmıyorum ve daha fazla zaman geçirmek istiyorum."
*a... Hakkai.."
Hakkai:ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hakkai X Reader
FanfictionHesapta 2 kişiyiz ben cmrs umarım beğenirsiniz ilk kitabım. Bayy🤍