Başlamadan önce tanitimi okumayanlar icin okuyun! Okumicakdaniz bu kitaptaki hersey not real mesela Mandy x Cheaster shiplememe rağmen konu için Cheaster'ı Edgar'a plotonik yaptım ondan linclemezseniz sevinirim👎 (Fangar disinda)
...
Bibi: Bebeğim uyan artık
Edgar: hmm 5 dakika daha..
Bibi: Hadi ama ablam kahvaltı edeceğiz!!
Edgar: Hmph peki uyandim ablaaamm
Bibi: Ablanı yesinler ayyy hadi gellBibi Edgar'ı elinden tutarak aşağı indirmişti. Colette, Gus, Belle ve Byron masada onları bekliyordu.
Byron: Günaydınn gelin oturun bizde sizi bekliyorduk.
Colette: Vay vay uyandın demek emo çocukk!
Edgar: Colette lütfen bak hoşlanmıyorum.
Colette: Pekii emocuk!
Belle: Kızım rahatsız etme çocuğu.. Neyse gelin hadi dikilmeyin orda!!Bibi ve Edgar masaya oturmuştu, hep beraber yemeğe başlamışlardı.
Edgar: Off Belle anne gene döktürmüşsün bunlar ne böyle ellerine sağlık!
Bibi: Cidden ellerine sağlık hepsi çok lezzetli annem benimm!!
...
Pam: Fang dediğimi yap!
Fang: İstemiyorum!!
Pam: Ne kadar umrumda sence?! Hadi dedim!!
Fang: .. PekiFang etrafı temizlerken Pam ve Jassie oturmuş kahve yudumlayarak dedikodu yapıyordu.
Fang: Pffffff bu çok sıkıcı.
Jessie: Hızlan hadi daha temizlemek gereken birçok oda var!!
Fang: Yardım edebilecek birilerini bulamaz mıyız?
Jessie: Hayır Fang hadi artık!!
Fang: Off! Aslında Colette'yi çağırsam fena olmazdı..
Jessie: Ne bok yapıyorsan yap ama hızla temizle burayı.
Fang: Hı hı..Fang telefonunu çıkararak Colette'yi aradı.
Colette aranıyor
Colette: Alo Fang? Sorun ne?
Fang: Colette Şeyy bizim eve gelip evi temizlemeye yardım etme şansın var mı? Aşırı yorgunum ve koca evi temizlemek zorundayım..
Colette: Hayır tabiki temizlikçi değilim ben hem sevgilini çağırsana neden ben?
Fang: Of dalga geçer falan aman diyim olmaz! Lütfen Colette!
Colette: OOOOF iyi peki!Arama sonlandırıldı
Fang: Budur be!
...
Colette: Anne Fang temizlik için yardıma çağırdı gitmem lazım.
Belle: Niye sen be o tipik sevgilisini çağırsaymış
Colette: Dalga geçermiş beyefendiyle😒
Belle: Hm peki ama Bibi ve Edgar'ı da alıver istersen.
Colette: Tamam derlerse alırım.Colette: Heey Bibi, Edgar.. Bi arkadaşa temizliğe gidicem gelip yardım edebilir misiniz?
Bibi&Edgar: Hayır.
Colette: AA lütfen amaa
Bibi&Edgar: Hayır dedim.
Colette: Ama plsss😭
Bibi&Edgar: COLETTE HAYIR DEDIM!
Colette: Anneee bisi de şunlara
Belle: Hadi ama çocuklar yardım edin kardeşinize
Bibi&Edgar: OOOOOOF!! TAM VS ATIYORDUK.
Belle: Hadiii
Bibi&Edgar: Tamaam hazırlanalım geliriz.
Colette: Hihehehehehiehaheia olm sese bak PIEHEHEHEHAH
Bibi&Edgar: Sus Colette.Bibi: Cidden temizlik yapacağıma inanamıyorum.
Edgar: Ahh bende! Neyse şu t-shirt ile bol pantalonu giyicem?
Bibi: Ojen siyah olsun ayrıca ayakkabı olarak siyah beyaz spor ayakkabılarını giy ve atkın ise siyah yıldızlı olan olsun. Eldiven olarak yeni aldığımız siyahlar. Bende şu kırmızı crop ile siyah şortu düşünüyorum.
Edgar: ojen kırmızı olsun bileklik takma benimle beraber aldığın siyah eldivenleri tak ayakkabı olarak kırmızı siyahlı ayakkabını giy kolye olarak siyah kırmızı taşlı tasmayı tak.
Bibi: Taam hadi hazırlanalımBibi ve Edgar'ın mükemmel konuşması bittikten sonra giyindiler ve Colette ile çıktılar.
...
Fang: Nerde kaldı bu kiz yaw
Pam: söylenmeyi kes 30 dakikadır sadece bir salon temizlemekten uğraşıyorsun ve hala bitmedi!
Fang: Offf eşek kadar salon nası bitsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret | Fang x Edgar Aşk Hikayesi [BxB]
De TodoSadece sevgililerini birbirlerinden korumak istemişlerdi.., Birbirine aşık olacakları akıllarının ucundan beri geçmedi.