*ჰიუნჯინის POV*ნამრას ვკოცნიდი და მაგ მომენტში არავინ და არაფერი მაღელვებდა, თითქოს დედამიწიდან მოვწყდი. ნელ ნელა მისაღებ ოთახში შევედით, კედელს ავაკარი და ისე გავავრძელეთ...
სიმართლე გითხრათ ამ მომენტზე ბევრჯერ მიფიქრია და მქონია ამის გაკეთების სურვილი, დღეს კი ძლივს ავიხდინე ოცნება.
ჩემს თავს ვერ ვაჩერებდი, ჩემი ხელები გაუცნობიერებლად მისი ტანისკენ მიიწევდნენ.უეცრად მისმა კისერმა მიიპყრო ჩემი ყირადღება და იქ გავაგრძელე კოცნა. ეს გოგო ჩემი სიკვდილის მიზეზი გახდება.
(შემდეგ თქვენც იცით რამოხდა ამიტომ გაგრძელებაზე თქვენი ფანტაზია ჩართეთ😂)
.
.
მე-ნამრა ჭკუიდან გადაგყავარ..
ნამრა-ვაიმეეე არააა!
მე-რამოხდა?
ნამრა-ჯია! მას ღალატობ! ჩემთან!
მე-ნამრაა დამშვიდდი არ ვღალატობ.
გუშინ ყველანაირი ურთიერთობა გავწყვიტე მასთან.
ნამრა-უი მართლა?
მე-ჰო, უფრო ადრეც უნდა გამეკეთებინა ეგ.
შეიძლება რაღაც გითხრა?
ნამრა-რათქმაუნდა.
მე-დიდი ხანია რაც გრძნობებს გიმალავდი და უეცრად მომინდა მეჩვენებინა თუ რას ვგრძნობ სინამდვილეში, ბოდიში თუ ზედმეტი მომივიდა.
ნამრა-შეიძლება მეც გკითხო რაღაც?
მე-კი მკითხე.
ნამრა-რატომ მოგინდა გუშინ უეცრად გეკოცნა?
მე-მოკლედ გუშინ, ახალ ამბებში ვნახე რომ იმ კაფეტერიაში სადაც შენ იყავი ცეცხლი გაჩნდა და შენს გადასარჩენად გამოვიქეცი მაგრამ დაცვამ არშემიშვა. კიდევ კარგი მანამდე წამოსულხარ სანამ ცეცხლი გაჩნდებოდა. თავიდან მეგონა დაგკარგე... სახლში კი, შენი დანახვისას ემოციები ვერ შევიკავე და გაუცნობიერებლად გაკოცე.*ნამრას POV*
მე-მოიცა, ცეცხლი? რა ცეცხლი?
ჰიუნჯინი-არიცი ჯეის კაფეტერიას ცეცხლი რომ
მოეკიდა?ვაიმე არარსებობს... ჩემს გამო- ჩემს გამოო!კინაღამ საფრთხეში ჩავაგდე ჰიუნჯინი...
ჩემი ბრალია რომ იქ მივიდა და მთელი ღამე ჩემს ძებნაში გაატარა. არუნდა მომეტყუებინა და უნდა მეთქვა რომ სინამდვილეში ბარში მივდიოდი.
და მაინც, რამოხდებოდა რომ მაინც შესულიყო ალმოკიდებულ შენობაში, ჩემს გადასარჩენად... არა არა, გაფიქრებაც კი არმინდა!