I'll be your Valentine

72 8 0
                                    

Az álarcos bulin történt megismerkedésünk nem is alakulhatott volna jobban Jungkookkal. A bulinak valamikor reggel hat órakor lett vége, mi pedig az egész éjszakát együtt töltöttük, s azt kell mondanom, életem egyik legszebb éjszakája volt. Beszélgettünk, ismerkedtünk, táncoltunk, csókolóztunk, aztán...nos, csak sikerült megkaparintanom. Ráadásul háromszor! Utoljára már csillagokat láttam, olyan szinten önkívületi állapotba kerültem, de az istenekre mondom, ez a pasi aztán érti a dolgát. Hülye is lettem volna ezek után elengedni őt, ráadásul úgy tűnik, ő is kedvel engem, ugyanis a buli óta minden egyes nap beszélünk egymással. Nekem pedig mindig széles mosoly terül el az arcomon, ahányszor meglátom a nevét felvillanni a telefonom képernyőjén.

Az éjszaka egyébként olyan sikeresen alakult kettőnk számára, hogy mi voltunk az utolsó pár, aki lelépett, így sikeresen bezsebeltük a fődíjat, vagyis egy hetes közös kiruccanást Jeju szigetére. Örültünk is a fejünknek, amiért mégis csak mi lettünk a győztesek annak ellenére, mennyire nevetségesnek tartottam kezdetben azt az álarcos bulit. Nos, utólag hálás vagyok érte, ugyanis ha az nincs, most nem beszélnék meg találkozgatnék egy ilyen szívdöglesztően helyes pasival.

Még akkor reggel a távozásunk előtt megkaptuk a jegyeket, amelyeket tisztességesen elosztottunk egymás közt, s még csak fel sem merült az a kérdés, hogy valamelyikünk esetleg visszalépne és átpasszolná a sajátját valaki másnak. Jungkookkal olyan könnyedén megkaptuk a közös hangot, hogy őszintén örültem, amiért vele tölthetem ezt az egy hetet, s mivel ő sem mondta vissza, bízom benne, hogy ugyanannyira örül neki és várja, mint én.

Még a buli estéjén elérhetőséget cseréltünk, azóta pedig minden egyes nap beszélünk egymással, sőt háromszor személyesen is találkoztunk. Sok mindent egyébként nem csináltunk, csupán beültünk valahova egy közös ebédre vagy vacsorára, s közben beszélgetéssel töltöttük az időt. Lehet csak én vagyok hülye, de full olyan érzésem volt, mintha randiznánk, pedig egyikünk sem kérte meg a másikat. Csupán a nap folyamán zajló beszélgetések közben néha valamelyikünk felvetette, hogy találkozhatnánk, így lényegében elég spontán történtek a személyes találkáink, viszont egyrészt nem bánom, ugyanis így legalább nem volt időm rágörcsölni. Végül nagyon gyorsan elszaladt a két hét, amit ki kellett várnunk a foglalásunk időpontjáig. Természetesen repülővel mentünk, s meglepődtem, mikor tudomásomra jutott, hogy még a repjegyeink is egymás mellé szólnak. Sosem utaztam korábban repülővel, emiatt pedig kissé pánikoltam, ugyanis alapjáraton félek a magasban, így meg hogy egy bazi nagy gépen vagyok, ami fogalmam sincs hány ezer méterrel a föld felett repül, rendesen fostam felszállni arra a masinára. Jungkook legelőször még szívatott is amiatt, hogy ennyire beszari vagyok, az utazásunk napján azonban iszonyú aranyosan viselkedett. Végig fogta a kezem, s folyamatosan nyugtatgatott, hogy már csak egy kevés van hátra, nemsokára ott vagyunk. Bár az elején, mikor szívta a vérem, rohadtul idegesített, az utazáskor mégis annyira aranyos volt, hogy szívem szerint ott helyben rámásztam volna a repülőn. Egyrészt azonban illetlen lett volna, másrészt pedig...fogalmam sem volt, pontosan hányadán állunk egymással. A buli estéjén több csók is elcsattant, sőt, háromszor is megdugott, de azóta a beszélgetéseken meg találkozókon kívül semmi sem történt, ez pedig borzasztóan zavart. Biztos voltam, hogy kedvel engem, elvégre máskülönben visszautasította volna a velem való utazást, meg igazából ez idő alatt is iszonyú jófej volt, de nem értettem, hogy pontosan hol akadtunk el. Nekem iszonyatosan bejött Jungkook, felőlem akár több is történhetett volna közöttünk, sőt még egy kapcsolat lehetőségén is el tudnék gondolkodni. Ő azonban láthatóan nem közeledett felém úgy, én pedig cikinek tartottam csak úgy ráakaszkodni, pláne, hogy tökéletesen tisztában volt azzal, mennyire helyesnek tartom, elvégre a buli estéjén a száját számmal mondtam a szemébe. Mindenestre reménykedem benne, hogy a Jejun töltött közös idő alatt valahogy még közelebb kerülhetek hozzá, s annak felettébb örülnék, ha megismételnénk a korábbiakat.

Jikook one (or more) shotsWhere stories live. Discover now