~ Barut Ulu Karaca ~
✨2. Bölüm✨
Arkamdan geliyor mu diye kontrol ederken onu gördüm. Koşacak gücüm kalmamıştı.
Önümdeki uzun yolun biteceği ve babam denilecek şerefsizin yorulacağı yoktu. Yan sokağa saptım ve önüme gelen ilk apartmanın merdivenlerini çıktım ve apartman kapısına sırtımı dayadım. Nefes nefese kalmıştım ve Panikten ellerim titriyordu.Adım sesleri çok yakınımdan geliyordu. Korkudan nefesimi tuttuğumu yeni farkediyordum. Sırtımı yasladığım kapı sertçe açılınca dengemi kaybedip yere yapışacağımı sanarken belimde bir çift el hissettim.
Hemen arkamdan boğuk ve oldukça kalın bir erkek sesi işittim.
"Noluyo lan!"
Dengemi kaybetmemle beraber ağızımdan küçük bir inilti çıkmıştı. Adam elini belimden çekince Kendimi düzelttim ve konuşmaya başladım.
" YARDIM ET! NOLUR YARDIM ET!"
Adam, benim bağırışımla yüzünü buruşturmuşken, tam omuzumda bir nefes ve bir el hissettim.
Babamın sözleri kulağımda çınlıyordu. "Kızımın kusuruna bakmayın. Annesinin vefatından sonra kendine gelemedi. O yüzden bu aralar dengesiz davranıyor. Sizi rahatsız ettiğimiz için özür dileriz dimi kızım?"
Duyduğum 'annesinin vefatından sonra kendine gelemedi' cümlesi ile gözlerim çıkarmışcasına büyüdü. Olduğum yerde hareket edemiyor, konuşamıyordum. Adam ağzını aralayıp konuşacakken babam beni omuzlarımdan kendine doğru çekiştirdi ve sadece benim duyacağım şekilde kulağıma fısıldadı.
"Bu yaptığının büyük bir cezası olacak elvin!"
Babam beni çekiştirerek yürütmeye çalışıyordu ve benim sesim soluğum çıkmıyordu. İki üç adım attıktan sonra babam, arkamızda bıraktığımız adama dönüp "Tekrardan özür dileriz beyefendi" derken bu konuşmasını fırsatta bindirerek bende adama döndüm.
Adam kaşlarını çatmış dikkatle bana bakıyordu. Elimi babamın görmeyeceği şekilde yukarı kaldırdım ve baş parmağımı elimin içine koyup elimi kapattım. Bu yardım işaretiydi. Adam bunu görür görmez babamın önüne koşar adımlarla gelip yumruğunu yüzüne geçirdi.
Babam dengesini kaybedip yere yığılırken kafasını taşa vurmuştu. Kafasından kanlar akmasına rağmen adam, bu manzarayı önemsememişti. Adam adımlarını benim önüme doğru yöneltti.
"İyi misin?"
Ben gözlerimi babamın üzerinden alamazken şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı ve gözlerimden yaşlar boşalmaya devam ediyordu.
"Allah belanı versin baba..." Diyerek mırıldandım. Bu söylediğimi adamın duyduğunu sanmıyordum. Sesim titriyordu. Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki ne olduğunu hâlâ anlamamıştım. Adam elini çeneme götürdü ve çenemi yavaşça kendine doğru çevirdi. Gözlerim adamın gözlerini bulunca, rahatsız olduğumu düşünerek elini yüzümden çekti.
"Ne olduğunu anlatmak ister misin?"
"K-kimsin sen? Sana nasıl güveneceğim?"
Ben hızlı hızlı konuşurken adamın yavaş ve sakin konuşması beni sinirlendiriyordu."Ben Barut Ulu, polis memuruyum bana olayların nasıl geliştiğini ve neler olduğunu anlatır mısın?
İsminin barut olduğunu öğrendiğim adam sebepsizce bana güven veriyordu. Onun yanında iken kendimi güvende hissetmiştim.
Gözlerim babamın olduğu yerdeki acınası haline takılı kaldı. Ona üzülmüyordum hatta bu hayatta bütün belaların onu bulmasını istiyordum. Anneme ve bana yaşattıklarını tek tek yaşamasını istiyordum.
" Eve sarhoş gelmiş... Uyandığım zaman mutfakta anneme..." Nefes almaya çalışırken boğuluyormuşum gibi hissediyordum. Gözlerimden yaşlar hızlıca akarken boğazım düğümlenmiş ve konuşmakta zorlanmıştım
" Aranızda başka bir olay geçti mi?"
Gözlerimi gözlerine çektim. "Arkasında bıçak saklıyomuş..." İki kelimeyi bir araya bile getirecek gücü kendimde bulamıyordum. Göz kapaklarım gittikçe ağırlaşıyor ve yavaşça kapanıyordu. Kendimde değildim bedenen ve ruhen yorulduğumdan dolayı ayaklarım yerden kesilmiş ve yere yığılmıştım.
Bilincimi kaybetmeden hemen önce hissettiğim tek şey Barut'un beni kollarının arasına alıp, arabasına bindirmesi idi.
✨2. Bölüm Sonu✨
&
Selamlar! Yeni bir bölümle karşınızdayım. Kitap hakkındaki düşüncelerinizi yorumlar kısmına yazabilirsiniz. Ayrıca emeğe saygıdan dolayı yıldıza dokunur musunn??
Kitap sonu sorularım bunlar cevaplamayı unutmayın!!!
~ Sizce Barut Ulu, Elvin'i nereye götürüyor?
~ Sizce baş rol karakter modellerim, güzel mi? ve karakterlere uyuyor mu?
&
Sizi çok seviyorum bir dahaki bölümde görüşmek üzere!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KURTULUŞ
ChickLit ✨1.BÖLÜM✨ Annemin açtığı ve izlemeden mutfağa gittiği programı izlerken mayışmıştım. Bu program uykumu getiriyordu. Babamın evde olmadığını bildiğim için rahatça koltuğun üzerinde cenin pozisyonunu aldım ve elimdeki kumanda i...