Adu-ți aminte ca exist

14 2 1
                                    

          -Mi-e frică, Eunji! Strigă iubita mea cat o ținea glasul în timp ce eu aveam în față cadavrul hărțuitorului ce nu s-a abținut în a ne lăsa în pace.
            Mă îndrept spre Youra,cu mâinile pline de sânge , stresat și speriat de reacția ei.
            - Youra, sunt aici. Bine? Acum s-a terminat. Nu mai are cine să se atingă de tine, o spun eu dar nu atât de sincer precum speram.
              O iau în bate ,deși totul era fără noimă. Nimic nu era bine. Îmi dădusem seama chiar în momentul când Youra începu să plângă în batele mele. M-am temut. Din vina mea se întâmplă toate. O strâng la piept ca si cum o cunosc de câteva minute.
               - Eunji, îmi pare rău ca te-am adus în situația asta, spune ea cu vocea tremurând. Poate ca dacă nu ne cunoșteam, erai bine și tu și eu..
                - Nu mai spune nimic! Acum e totul bine, da?
                - Acum ce o sa facem? Ai omorât un om!
                Înghit in sec. Conștientizez ca lângă noi se află cadavrul șefului de muncă a lui Youra. L-am omorât cu mâinile mele. Si recunosc ca ma tem de ce se va întâmpla. Închid ochii și o sărut pe frunte iar apoi o privesc
                 - Youra, chiar de voi fi prins, nu voi regreta ce-am făcut! Sunt bucuros ca am reușit să te salvez. Dacă nu ajungeam la timp , puteai fi acum în locul lui. Deși nu sunt îndeajuns de bine so pot zice clar , nu-mi pare rău. Mai ales c-am făcut-o pentru tine, iar apoi o lacrimă imi cazu pe fața iubitei mele, strapungând obrazul ei. Chiar de nu voi mai fi lângă tine , voi fi în sufletul tău. Deși voi fi prins, promit să nu te uit dar mi-aș dori ca nici tu. Cu cat mă voi gândi la tine, pot spune c-o să fiu bine.
                     Iubita mea se uită la mine. Cu o mână îmi cuprinsese obrazul și îmi șterse ușor lacrimile. Îmi văzu pe față tristețea ,dându-și seama ca tot ce am spus a fost fals,doar pentru a o face fericită pentru ultima dată.
                   - Să nu mai spui cuvintele astea niciodată! Vei fi mereu alături de mine și ne vom ajuta reciproc cat timp vom trăi . Nu vei pleca de lângă mine. Mă vei ajuta să mă maturizez, să învăț și să cresc. Îmi vei arăta ce sa nu fac si ma vei îndruma către bine, dar nu vei pleca!
                   

         Deși a fost scurt acest capitol, fiecare cuvântă a însemnat iubire și dreptate. Voi crea următorul capitol mai lung, să vă țină în suspans și să vă dea un vibe bun. V-am pupat 🤍🫶🏻
                    

Să nu plângi! Mă voi întoarce!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum