4 Bölüm Şirin, Alaz ağa

884 89 51
                                    

Bergüzar dan...

Ben bu olanlara inanamıyorum herşey o kadar hızlı ilerlemişti ki... Halamın kızının düğünü için gelmiştim meğer kendi düğünüm için gelmişim.

Ve şuan üzerimde prenses modelinde giydiğim ışıltılı bir gelinlik vardı... Kızımın üzerinde pembe renginde gelinlik vardı... Alaz ağa bir gün içinde bunları nasıl ayarlamıştı, daha sabah bedeli kabul ettim akşamında düğünüm vardı.Kimsenin dile düşmemek için acele etmişlerdi ve Ben şuan kayınvalidem, görümcem, kayınlarım kim bilmiyor dum yabancı olduğum aileye gelin gidiyordum, içimdeki korkuyla. Evleneceğim adamın yaşını bile bilmiyor dum kısır döngü içinde kalmıştım.

"Çok güzel oldun Bergüzar, Alaz ağa güzelliğinden kalp krizi geçirmeze iyi valla" dedi Berçem.

"Teşekkür ederim canım" diye bildim sadece.

Ferzan Kapı'dan içeriye girdi hala sinirliydi bana "Bergüzar bak bacım ciddimisin bu evlilik için, berdel demek ömür boyu süren bir evlilik demek özellikle hiç tanımadığın sevmediğinle evlenmemek zulümdür"

Hak veriyordum sonuna kadar ve beni düşünmesi beni o kadar mutlu etmişti ki sanki öz abim gibi  ama ortada doğmamış bebeğin hayatı söz konusu, ben düşünmesem ölürlerdi , ben bunu istemiyordum çünkü ben bir anneyim  "Haklısın ama kabul etmeseydim o doğmamış bebek dahi ikisi de ölürdü, buna dayanabilir miyiz Ferzan "

"Bergüzar haklısın ama orda sana yada kızına en ufak bir zarar gelirse seni dahi dinlemem bu konağa geri getiririm ve bunun bedelli ne olursa olsun " deyip yana biraz daha yaklaşıp anlıma bir öpücük kondurup geri çekildi "Kuzen dahi olsak sen benim bacımsın ve bu yaptığını asla unutmayacağım, unutturmayacağız "

"Ayyy geldiler, geldiler Alaz ağa aşiretini  toplamış kapıya Bergüzar ve kızını almak için özellikle 14 davulcu ve zurnacıyla ve büyük bir bomba daha Simsiyah bir atla... Ata bineceksin kız" dedi. Nurşen yüzünde güller açarak.

"Anişşşş ata mı bineceksin?? "

Ne dedi o ne demek at, aşiret davulcular bu adam yüreğime indirecek.

"Berçem kırmızı kuşağı ver" Dedi Ferzan ve onun yanına gelen Berzan başı yerde bana bakmıyor du.

"Al abicim*dedi Berçem yerinde duramıyor du davulun sesini duymuştu bile.

Ferzan eline aldığı kırmızı kuşağı üç kere belime dolayıp çözerek " Bismillahirrahmanirrahim "diyerek bağlamıştı.

Cebinde çıkartığı beşi bir yerde boynuma taktı" Ferzan ne gerek vardı "

"Sus bakayım gelin kısmı çok konuşmaz" diye azarladı ayak üstü.

Ferzan geri çekildi bu sefer Berzan karşımda durdu yine başı yerde "Özür dilerim Bergüzar ne olur hakkını helal et"

"Helal olsun" diye bildim sadece.

Sonra oda cebinden 4 Burma bilezik çıkarıp taktı elime "sakın gerek yok deme " dedi sustum yine.

"Damat geliyor, kapıyı ben tutacağım " dedi Nurşen.

Berçem hemen kapıyı tutup "Sus kız sen nişanlısın ayıp ben bekarım o yüzden tutacağım "

"Hayır ben tutacağım" dedi kızım onlar kadar heyecanla.

"Kız senin anan evleniyor sen niye tutacaksın " dedi Berçem.

"Ne bağırıyorsun kıza valla alırım seni elime.. Gel şirim birlikte tutulalım" dedi Nurşen.

Ve o sıra kapı çalındı, Nurşen hafif kapıyı aralayıp "Kapı açılmıyor " dedi kapının arkasında gülme sesleri yükseliyor du.
Ferzan, Berzan da gülüyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevda Yüklü YüreklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin