Herşey Daha İlk

78 4 2
                                    

Merdivenleri çıktık ,çıkarken felan herşey normal sonra bi anda menajerin sesi geldi 'pratik odasına geldiği'diye. Peki sonra grup içinde ufak bakışmalar nerdeyiz biz tarzında. Neyseki o an adım atmak o kadar da zor değipmiş başardık.
Sınıfa girdiğimizde içerisi biraz havasızdı. Hava soğuk olduğundan cam açmıyorlardı. Bazılarının üzerinde kazak bazılarında egzersiz atleti vardı. Hatta Johnny boğazlı bir kazak giymişti. Çok yakışmıştı ama inkar edemem. Çok zarif bir gülümsemesi ,kibar bir vücudu vardı. İlk dikkatimi o çekmişti. İçeri girdik. Amerikadan geldiğimiz için biraz da olsa havalı hissdiyordum ama sorun ingilizcemin çok da iyi olmamasıydı. Bizler Almanya'da bir araya gelmiştik. Hepimiz SM entertainment için Amerika'da yetiştirilen gizli kız üyelerdik.Gizli derken SM adına başka bir şirket tarafından belirli temel eğitimleri almıştık sadece.

Ben(Deniz),Lisa , Liz (aslında Elizabeth ama biz ona hep liz deriz) ,Karly.
Ben Almanya'da doğdum,büyüdüm. Almanca ,Fransızca,Türkçe -anadilim- biraz da İngilizce biliyorum ama diğer üyeler gibi değil . Karly ile 8 yaşından beri arkadaşız. O biraz erkek gibidir.Birlikte dans eder şarkı söylerdik ,zaten şu an sm'deyiz. 4 senedir gizli stajeriz. Karly düz Alman. Karly ile aynı yıl doğdum, 1999 doğumluyuz ama ben maknaeyim .Karly Fransızca da biliyor. Lisa sm'e teyzesini Almanya'ya ziyaret ettiğinde girmiş sadece şansını denemek istemiş,girmiş.
Lisa 97 doğumlu. Finlandiya'lı. Fransızca da biliyor. Liz, İngiliz 96 doğumlu. Ama annesi İtalyanmış. İtalyancası da var. Fransızca bilmiyor . Bu yüzden lisa ve Liz'le Fransızca konuştuğumda sırtıma hem beni incitmek istemediğini hem de alındığını hissettiğim bir şaplak yiyorum . Canım ya, hepsi , hepsi kız kardeşim gibi onlar olmadan asla hiçbir şeyden güç alamazdım yol ,kader arkadaşım onlar benim. Neyse Karly ve ben iki sene futbol oynadık. Almanya'da bir futbol takımındaydık ama yıldız küçüklerin maçlarında ben Türkiye'yi temsil ederdim. Stajyerlik dönemini biraz Almanya'da biraz da Amerika'da geçirdik . Şimdi ise son durak Kore'ye geldik. Burada söylenene göre rookiler-belki- yanı konuşa konuşa koreceyi de sökmemizi ümit ediyorlar.

Geleli birkaç gün oldu,şirket ortamı gayet iyiydi bence.Ben grupta maknae gibi değilim diğerlerinden daha kilolu daha uzunum.Boyum 1.71 diğerleri de 1.65-68 felan. Bizim gizli üyeler olmamızın sebebi: Ülkede bomba etkisi yaratılmak istenmesi.Çünkü daha önce hiç planlanmamış birşey. Kore'de çıkış yapan Avrupalı kızlar olarak tarihe geçeceğiz sanırım. Ben yerim çok yerim. Ama içki hiç içmedim, ilerisi ne gösterir zaman önüme ne getirecek bilmiyorum.

Sınıfa yeni girmiştim . Hafif bir utangaçlık da var hafif bir ukalalık da var . Çünkü çok güzeliz gerçi onlar da çok yakışıklı. Gelmeden önce onlarla ilgili biraz bilgi sahibi olayım diye internetten biraz araştırma yapmıştım Ten Tayland'lıymış. O biraz farklı geldi ama çok güzel bir burnu vardı resimlerde. Bir de yanakları -Yanakları bir ara durup durup gülmeme neden olacak cinsten bir takıntım olmuştu. Sınıfa tam olarak girdik artık çalışma odasındayız. Herkes bir şaşırdı, ilk defa böyle birşey yaşıyorlardı ve bizim hakkımızda hiçbir bilgi verilmemiş onlara da. Ben yırtık kotumla siyah düz bluzumla masum ve sevimli kızı oynamak için gülerek girdim içeri hemen selam verdim eğilerek. Diğerleri biraz daha az eğilerek selam verdi. Diğer kızlar çok araştırmam işlerdi. Sokaktaki herhangi birileri gibi mualmele ediyorlardı. Zaten o kültüre meraklı olan bendim, Japonya zaten başka bir aşk benim için. Kendimi belli etmek istedim , CEO hemen seni-farkettim-aferin gülüşü çaktı . ben de ona ayrı bir selam daha verdim teşekkürler-efendim gülüşümle. Ayyy şimdiye kadar herşey güzel ama daha karşı tarafı yani rookileri tam olarak belirgin olarak hissedemiyordum. Kafamı sola çevirdim vee şimdilik beş tane oha oha derdirten cinsten beş erkekle karşılaştım. İlk girdiğinden farklıydılar sanki sonra artık hepsinin yüzünün bana dönük olduğunu farkettim. Yani yavaş yavaş sindiriyordum. OMG Ten yerden kalktı (oturuyordu) , jaehyuna bir şeyler mırıldanarak güldü ve çok tatlı görünüyordu. Efsane tatlı hafif terli boynu ,saçları felan o ara dik durabiliyor muydum bilmiyorum . şimdi siz diyorsunuz ki diğer kızlar ne alemde şu an ,onların sevgilileri vardı. Hepsi sık sık sevgili değiştiren tiplerdendi ben biraz farklıydım ben gerçekten karındaki kelebek olayına inananlardanım. Yani süper kahramanımı arıyorum.Bir tek Lisa son sevgilisiyle altı aydır çıkıyordu ,diğerleri onlar bize göre değil modundalardı ama Karly tabiki beni şaşırtmadı ve Johnny'den hoşlandığını itiraf etti.

Sen De SöyleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin