Kurtulmak istiyordu.
Choi Beomgyu içinde bulunduğu kargaşadan, gerçeklerden,hayattan,herşeyden ve herkesten kaçıp uzakta durmak istiyordu.Şimdi bu beyaz odada gördüğü herşey yavaş yavaş bulaniklasiyor ve onları kaybediyordu.
Artık onları hem hissedemiyor hem göremiyordu.
Aklındaki sorular yavaşça küçülüyordu.
Ne kimseye soracağı bir şey vardı,ne de kimsenin sorusunu cevaplayacak gücü.Choi Beomgyu beyaz odanın içinde ayağa kalktı, çıplak bedeninde ürperti hissettiğinde üstüne battaniyesini sardı.
Odada gezinmeye başladı.
Choi Beomgyu'nun bacakları onu tutabilecek kadar güçlü değildi.Çok sürmeden yeniden yere oturdu.
Choi Beomgyu artık hicbirsey hissetmiyordu.
...
Kang Taehyun uyandı ve telefonuna gelen mesajlara baktı.
Hiç birini umarsamadı ve kalkıp kahvaltısını edip ise doğru yola çıktı.Arabasına bindi ve sigarasını yakıp arabayı çalıştırdı.
Tüm gece düşünmüştü,
Kang Taehyun tüm gece Choi Beomgyu'yu kurtarmayı düşünmüştü.Aklındaki düşünceleriyle beraber işe geldiğini farketti.
Arabadan indi ve iş yerine doğru yürüdü.
Karanlık bir bodrum katına.
Taehyun yakın zamanda Yeonjun Soobin ve Kai 'ye karanlık bir işte olduğunu söylemek istiyordu.
...
Geri dönmek istersiniz yol yoktur.
Hedefinize ulaşmak için kullandığınız o köprü siz her bı adım attıkça yıkılıyor ve geri dönüşü engelliyordu.Hiç düşünülmeden yapılan şeyler,
düşünülmesi gereken olaylara açılan bir kapıdır.Choi Beomgyu,acı içerisinde yaşamayı değil,her şeye rağmen Kang Taehyun'la ölmeyi istiyordu.
Choi Beomgyu,bir katildi belki ama
işlediği en büyük suç kendi duygularını öldürmekti....
"Artık gerçekten özledim ben bu çocuğu"
Kai nefesini tuttu ve konuştu
"Bizde herşeyden herkesten çok özledik Yeonjun. Ama biliyorsun eğer oradan çıkarsa bu sefer hapishaneye girer"
Soobin,akan gözyaşına engel olamadan Kai'nin sözlerini sindirmeye çalıştı.
"Bazen gerçekten.. Ölümü dört gözle bekliyorum.
Hissedilen acı,
geçmiş,
anılar,
herşey artık eskisi kadar acitmayacak."soobin konustuktan sonra ayaklarını uzantıları denize baktı.
"İnsanlar senin için ağlayacak,
ama sen hiç olmadığın kadar mutlu olacaksın"Kai mırıldanarak konuştu,ve Soobin ekledi.
"Bazen öyle zamanlar oluyor ki..
çok şey hissediyorsun ve kaçmak için uyuyorsun.. ve o uyku o kadar tatlı oluyorki"Yeonjun,aklına gelen sözle acıyla sırıttı ve konuştu
....
Karda donmak uzeresin,
uyumak tatlı geliyor ama
sen öldüğünün farkında değilsin.Yanımda durdun sessizce,
burası sondu.
Başka bir yaşamda,
başka bir mutlu son.
Biz bunu hak etmiştik.
Hikayemiz orda bir yerde,
Hep benimle durucak.Dayanabilmemin tek yolu bu çünkü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
black magic,taegyu
Fanfictionsöylenmiş yalanların, örtüsüydü sevgimiz. bilmiyorum neden bırakıp gittim seni,ardından gelenleri. olgun biri olmak beklenmesi gereken bir şeydir.. beklediğim zaman içersinde kimleri cocuklastiracagim bilmiyorum,ama emin olun Choi Beomgyu yaptıkları...