Talákozás

17 2 1
                                    

Életembe nem voltam egy lányokra hajtó alak csak szerettem fiúsabban leginkább elegánsan öltözködni. De minden megváltozott mikor találkoztam vele.

Hé Lisa készülj, lemaradunk a party-ról! - kiabált lentről Jisoo.

Igen jól gondoltátok a nevem Lisa, orvosként dolgozom egy elég híres kórházban itt Seoul-ba. Egy átlagosan élő kisé zajos személy vagyok. De ezt megcáfolja, hogy elég sokat dolgozom, hogy elérjem a célomat.
Jisooval már évek óta együtt élünk, ő a lelki társam illetve a legjobb barátom. De vissza kanyarodva.

Megyek már Unnie! - szóltam le az emeletről.

Amilyen gyorsan csak tudtam elkészültem, még egy utolsó pillantást vetettem a tükrömbe és indultam is lefele. Jisoo már idegesebben állt az ajtóba miközben engem várt.

Ne haragudj Unnie egy kicsit elgondolkoztam. - mondtam picit feszülten.

Te lány hol jár ilyenkor az eszed?! Na gyere már várnak ránk.

Majd ezzel a lendülettel be is csukta az ajtót és elindultunk a kocsi felé. Beültünk majd elindultunk. Pár percel később már meg is érkeztünk a helyszínre de már nagyon sokan ott voltak.

Sziasztok! Boldog születésnapot Rosé! -kiáltotta el magát Jisoo.

Sziasztok! Végre, hogy itt vagytok már nagyon vártunk titeket! - örömködve fejezte ki magát Rosé.

Köszönjük! -mondtuk egyszerre.

Gyertek beljebb, bemutatlak titeket valakinek. -mondta mosolyogva Rosé.

Rosé után haladva a tömegen át megérkeztünk a bizonyos személyhez.

Lányok, bemutatom Jennie-t! A karrierem során bukkantam rá mikor elmentem promóciózni a cégüket.

Igen, Rosé énekes és egyben model is. Mindenhol is ismerik őt konkrétan minden második épületen rajta van a poszterei.

Sziasztok, örvendek! -mondta félénken Jennie.

Rá pillantottam és kissé elpirultam. Ne csináld ezt, még csak most találkoztál vele. Teljesen megbolondít.

Öhm.. Jól vagy? Kicsit sápadtnak tűnsz! -mondja aggódóan nekem Jennie.

Ssemmi.. bajom csak picit megszédültem. -próbáltam hárítani a kellemetlen szituációt.

Rendben, viszont nem tudom a neved.. Hogy hívnak kedves? -kérdezi Jennie.

A nevem Lisa mármitn LaLisa! -kezdtem el dörzsölni a fejem.

Örvendek a találkozásnak! -mosolyodott el.

Én sem mutatkoztam be, Jisoo vagyok. -mosolyogva mondta Jisoo.

Én elkaptam a fejem mert ez már nem lehet még ennyire kellemetlen majd elfutottam egy csendesebb helyre. A többiek nem értették mi bajom lehet így Jennie utánam szaladt.
Gyorsan befutottam a mosdóba és magamra zártam az ajtót. Jennie próbált rángatni az ajtó de hiába.

Lisa! Nyisd ki! -aggódó hangja hallatszódott.

Résnyire kinyitottam az ajtót de Jennie beljebb tolta. A padlóra estem majd becsukta az ajtót.

Lisa! Ne fuss el! Levágtam az egészet. Tetszem neked nem igaz? -kérdezte a lány.

Az igazat megvallva meglehet. -mondom.

Akkor kezdjünk el ismerkedni. Nem gondolod?
-mondja Jennie.

Igazad van! -felelem.

Jó kislány. -mosolyodott el.

Mivel foglalkozol? -kérdeztem.

Én a saját cégemet vezetem az Oddateiler-t. Roséval együtt dolgozunk rajta. Legfőképpen ott szoktam lenni és leszerződtetem a tehetséges énekes palántákat. -elmosolyodva mondta.

És te mivel foglalkozol? -kérdezte lelkesen.

Én az egyik leghíresebb kórházban dolgozok mint orvos. Fárasztó de élvezem.

Ezt jó hallani, igazán érdekes miss tökély. -huncuton elmosolyodott majd bele ült az ölembe.

Felrántotta az államat, hogy beletudjon nézni a szemeimbe de egyből elrántottam a fejem. Erősebben rá szorított majd egy kisebb sziszenés is hallatszott.

Na ide figyelj dokikám! Egyet tisztázzunk. Amíg itt vagyok veled ne merd elfordítani a fejedet! A másik ma nálam alszol! Szóval szólj a barátnődnek. -mordult rám.

De Jennie még csak most beszéltünk először. -félve mondtam neki.

Semmi de! Már most indulunk, szóval pattanj és tedd a dolog! -erősen belenézett a szemembe.

Rendben. -halkan mondom.

Micsoda?! Nem hallottam?!

Mondom rendben. -már hangosabban.

Mi? Még mindig nem hallom! -mondja.

Ah megyek Jennie és mondom neki.

Ez már egy fokkal jobb, de még gyakoroljuk. -simította meg az arcom.

Lassan felállt rólam majd kiment az ajtón.
Ez még is mi volt?! Mi ütött belém. Na mindegy valami itt lesz.

Én is követtem majd becsuktam az ajtót. Oda mentem Jisoonak és elmondtam a történéseket.

Lisa! Rád fér egy kis kikapcsolódás, menj vele, majd holnap beszélünk. -mondta mosolyogva Jisoo.

Rendben Unnie, vigyázz haza fele! -mondtam majd elindultam Jennie irányába.

Ügyes kislány, látod mondtam, hogy elfogsz velem jönni. -nevetve mondja.

Nem mondtam rá semmit csak beszálltunk a kocsijába és elindultunk a haza felé. Picit többet kellett menni mint ahogy jöttünk de időközben megpillantottam egy őrökkel védett nagykapus házat. Be is álltunk a kocsival majd kiszállt Jennie.

Megjöttünk, gyere! -utasított a lány.

Gyorsan kiszálltam az autóból majd követtem.
Oda értünk az ajtóhoz és bementünk. Jennie megfogta a kezemet majd felmentünk az emeletre be a szobájába. Hanyagul ledobta a dolgait majd az ágyra mutatott.

Oda leülsz! Mindjárt jövök. -mondta.

Ezzel ki is ment a szobából. Én oda csoszogtam az ágyhoz majd leültem. Kicsivel később Jennie is visszaért de hozott mást is.
Vörös bort~
Kitöltött a poharakba majd oda adta az egyiket.

Koccintsunk a találkozásra! -nyújtotta a poharát felém.

Bólintottam majd oda emeltem a poharam.

Érdekes estének ígérkezik mondhatom.

Sziasztok! Így véget is ért az első rész😊
Egy kicsit eltűntem jó sok időre, elnézést kérek érte de mostantól megpróbálok aktívabb lenni🥹🤍
Remélem eddig tetszik nektek!
Szép napot, sziasztok💗

Sziasztok! Így véget is ért az első rész😊Egy kicsit eltűntem jó sok időre, elnézést kérek érte de mostantól megpróbálok aktívabb lenni🥹🤍Remélem eddig tetszik nektek! Szép napot, sziasztok💗

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓢𝓱𝓮'𝓼 𝓬𝓻𝓪𝔃𝔂 𝓫𝓾𝓽 𝓼𝓱𝓮'𝓼 𝓶𝓲𝓷𝓮Where stories live. Discover now