YAZDIĞIM EN SAÇMA BÖLÜM UYARIYORUM
gerçekten burdada peşimizden gelmeyemi başladılar diye düşünmeye başladım
Hemen aklıma ilk geleni yaptım. Hiç acımadan falçatayla minik bir çizik attım.Ve eunchae hocanın yanına gidip ağladım yanıma Yunjinin gelmesini istedim hoca kabul etti ve dışarı çıktık.İlk başta elimi sardık.Sonra zil çalana kadar bahçede oturduk(yaklaşık 25dk).Biz çıkarken onlar hala ayaktaydı.Birdahaki ders geldiğimizde bir arka sıramıza yanyana oturmuşlardı.o ders O ders ikimizde uyuduk yanımızda ayağımızın dibinde olmalarına dayanamıyorduk...
O ders bitti ve sonunda beden dersine girdik.Bizim okulda beden dersleri çok önemliydi.
Biz hazırdık.Herzaman olduğu gibi birlikte eş olcağımızı düşünüyorfuk.Taki onlar Sakuranın beni çekip yanına alana kadar(Cheawonda Yunjini çekip götürdü).Sakura elimi tutmaya yakınlaşmaya çalışıyordu.Naptığını anlamamıştım.Arkamı döndüğümde ise Yunjin yine çığlık attı.Nolduğunu sordum galiba Cheawonda onu özlemişti.Çünkü yananığına bi öpücük kondurmuştu.Tabi öpücük kondurmasıyla Yunjinin bağırması bir olmuştu.Neyse sonuçta ısınma bitti basket maçına geçmişti.
Sakuranın yaptığını anlam veremiyordum.Hem beni öpüyor hemde maçta itiyordu.Hocanın bir işi olduğu için maç yarıda kalmıştı.Neyse evimize geldik.O akşam olanlardan dolayı çok yorulup uyuya kalmıştım...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sabah Yunjin sayesinda uyandık yine aynı şekilde hazırlandık ve malesef yine onaları görceğimizi bilerek yola çıktık, aynı sıralarımızı oturduk.
Onlarda asolist gibi en son gelmişti.Ve yerimize oturduk ders rehberlikti.Dersin ortasında kapı çaldı içeriye iki kişi geldii.
Merhaba ben Nishimura-niki
Merhaba bende Kim-sunoo tanıstığımaza memnun oldum.VE BÖYLECE SINIF TAMAMLANMIŞ YENİ OKUL SENEMİZ BAŞLAMIŞTI.
BÖLÜMÜ YAZDIMMM ŞİMDİLİK ARA VERİYORUM.BU ARAD 1. SIRAYA TAŞIDığıNIZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİM(ÖZELLİKLE ALMİSİMM VE RANİSİMEE)UMARIM BEĞENİRSİNİZZ.