bir telefon meselesi

23 4 7
                                    

gözlerimi açtığımda nerde olduğumu bilmiyodum ama karnım hala agrıyordu.Yatak ne kadar da rahatmış diye düşünmeye başladım.Ama çok korkuyordum ve aklıma hala nerde olduğumdaydı.Bagırdım ve içerden ses gelmesini bekledim.Tepsiyle yüzünü kapatmıştı ve bir bardak su vardı.İndirdiginde karşımda gördüğüme şok olmustum ve ağzım açık kaldım.Her haraketindin nefret ettim kızın evindeydim Sakura'nın...
Acilen kenardaki ceketimi aldım ve çıkmak için kapıya yöneldiğimde beni durdurdu.

Napıyosun çıkıcam bırak beni niye getirdin

Bayılmiştın napıyım güzelim

Tam kapısınına dogru yöneldim

Sakura:Kilitli çıkamassın

Kazuha:Naptığını bana bi anlatsana ilk önce tatilde sonra okulda karşımıza çıkıyosun.

Sakura:ben sadece kendini benim ellerime bırakmanı istiyorum amacım dikkat çekmekti.

Kapıyı zorlamaya başladım açılmıyordu sinirden ağlamak istiyordum.
Nolduğunu anlamadım."Kendimi ilk başta onun kollarının sonra dudaklarının arasında bulmustum."Çok hoşuma gitmisti ama sadece 30 saniye sürdü.

İkimizde nolduğunu anlamadık ama Sakura hızlıca kapıyı açtı ve ben orayı koşarak terk ettim.İlk bulduğum kaldırma oturup ağlamaya başladım kendimi tutamıyodum ama neden oldugunuda anlamadım.

Kalktım ve eve gittim.Sonra 1 saat uyumusum.Yunjin geldi.

Sakura:Sen nerdesin haber vermeden gidiyosun polise gidiyodum Chaewon haber verdi telefonun nerde senin görmüyormusun mesajları?

Kazuha:Bende anlamadım inan hic bisey hatırlamak istemiyorum.Telefonum hass orda kaldı hayır gerizekalıyım ben nasıl unuturum😕.
Ben bugün daha oraya gitmem sen yazarmısın yarın bi zahmet okula getirsin.

Yunjin:Tamam yazıyım

Yunjin:Yazdım cevap geldi Kazuha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yunjin:Yazdım cevap geldi Kazuha

Kazuha:Tamam bi gariplik varmıydı yazışında

Yunjin:Yoo belki sey diyebilirim 😘 koydu.Niye sordun

Kazuha:(Of seytann)Neyse yok bisey merak ettim yarın getirsinde.

_________________________________________
(uyuyup uyanırlar )

Sakura:nedemek guzellik dünden beri hiç aklımda çıkmiyosun.

Kazuha:dünden bahsetme lütfen.Neyse sağol

Hemen dışarı çıkar yoksa Sakurayla aynı sınıfta kalmak istiyordu.30 dk dışarda oturdu ve tekrar sınıfa döndüğünde sınıf kalabalıktı.Yerine geçti ve oturdu.
Neyse ders teknoloji ve tasarım dersiydi.Bugün bilgisayarların orda işlicektik dersi.Hoca kendimize bir eposta açmamızı ve en değer verdiğimiz kişiye mektup yazmamızı istedi.Galiba çocukluk arkadaşıma yazıcaktım.Dersin son 20 dksı herkes mektubu hazırladı ve gönder tuşuna bastı.Tink mesaj sesi

Sana herkesten daha iyi bakabilicak biri

YA BEN SMUT YAZCAM DEDIM DE PEK OLMADI UMARIM BEGENIRSINIZ.🙏🏻

Aşkın kalbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin