𝐢𝐭῾𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 & 𝐢῾𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐟𝐮𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢῾𝐦 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐨𝐰𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 , & 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐬𝐨 𝐛𝐚𝐝 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦 , 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐥𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 .
𝐀𝐬 𝐢῾𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 , 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐞𝐱𝐭 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐝𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 . 𝐈𝐭῾𝐬 𝐧𝐨𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐃𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧 . 𝐰𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐨𝐧𝐧𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐭 𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐨𝐧 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐛𝐨𝐨𝐤 . 𝐢𝐭῾𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐰 𝐨𝐫 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 . 𝐲𝐞𝐬 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐩𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 .
𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐫𝐞𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 & 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐬𝐢𝐭𝐞 & 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 . 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐲 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐞𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐩#𝐬𝐬𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭῾𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐰 𝐛𝐚𝐝 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐩#𝐬𝐬𝐲 & 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢῾𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐨 𝐡𝐨𝐫𝐧𝐲 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧 𝐡𝐨𝐮𝐫 & 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐲 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐓𝐀𝐋𝐊 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧 .
𝐦𝐲 𝐭𝐞𝐱𝐭 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐨𝐟𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 , 𝐈 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐢𝐭 & 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐱𝐭 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 ...
𝐁𝐚𝐛𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 , 𝐦𝐲 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐬𝐨𝐫 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐭 3 & 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐯𝐚𝐧 𝐰𝐨𝐧῾𝐭 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 5 , 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 .
YOU ARE READING
𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐀𝐘 𝟏῾𝐬
Nouvellesfollow the lives of four friends • Myah • Simone • Dyshae • Santonio based off the group chat THE FAB FOUR .