Genç adam, şehrin en yüksek binalarından birinin tepesinde, ofisinin geniş camlarından dışarı bakıyordu. Hayatı boyunca inşa ettiği her şey önünde seriliydi: başarı, güç ve itibar. Ancak, kalbindeki boşluk, tüm bu başarılara rağmen dolmamıştı. Gururu, onu duygularından uzak tutan en büyük kalkanı olmuştu.Telefonu çaldığında, derin düşüncelerinden sıyrılarak masasına döndü. Arayan, yakın arkadaşıydı."Bu akşam bir parti var, gelir misin?" diye sordu arkadaşı, ısrarla."Bilmem, belki," diye yanıtladı genç adam, hevesli olmayan bir tonda. Ancak bir değişikliğe ihtiyacı olduğunu hissetti. "Peki, saat kaçta?""Dokuzda. Seni orada görmek istiyorum," dedi arkadaşı ve telefonu kapattı.Genç adam, akşam partisine gitmeye karar verdi. Belki de bu, monoton hayatına biraz renk katabilirdi. Parti başladığında, kalabalığın arasında kayboldu. Yine de herkesin içinde kendini yalnız hissetmeye devam etti.Tam o sırada, kalabalığın içinde bir kız dikkatini çekti. Kız, gülümsemesiyle etrafına ışık saçıyordu. Genç adam, istemsizce ona doğru çekildi. İçindeki gurur, bu çekime karşı koymaya çalışsa da başarılı olamıyordu.Kızla göz göze geldiğinde, kalbi hızla çarpmaya başladı. Gururunun duvarları, o an yerle bir olmuştu. Kızın gülümsemesi ve sıcak bakışları, genç adamın içindeki tüm savunma mekanizmalarını kırıp geçmişti. İlk defa, gerçekten savunmasız hissediyordu.Kız, genç adama yaklaştı ve "Merhaba," dedi yumuşak bir sesle. Bu tek kelime, genç adamın gururunu tamamen alt üst etmişti. Kendini tanıtmak için dudaklarını araladı, ancak kelimeler boğazında düğümlendi."Merhaba," diyebildi sonunda. İçindeki tüm gururu bir kenara bırakarak, sadece o anın tadını çıkarmak istiyordu.Gece boyunca sohbet ettiler, güldüler ve birbirlerini tanıdılar. Genç adam, her geçen dakika gururunun nasıl eridiğini fark etti. Kız, onun için sadece bir yabancı değil, aynı zamanda hayatındaki eksik parçayı tamamlayan biriydi.Parti bittiğinde, genç adam hayatının değiştiğini biliyordu. Gururu, kızın sıcak gülümsemesi ve içtenliği karşısında yenik düşmüştü. Bu karşılaşma, onun için bir dönüm noktası olmuştu. Hayatında ilk defa, gururunun esiri olmadan gerçekten hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın intikamı ve Gururun Düşüşü
RomanceBu hikaye, genç adamın bir kızı gördükten sonra gururunun nasıl yenik düştüğünü ve hayatının nasıl değiştiğini anlatan bir başlangıç sunar. Eğer devam etmek isterseniz, karakterlerin gelişimi ve olay örgüsü hakkında daha detaylı bilgiler ekleyebilir...