Genç adam, partinin ertesi sabahı uyandığında hala önceki gece yaşadıklarının etkisindeydi. Gururunun kalelerini yıkan kızın gülümsemesi, aklından bir an olsun çıkmamıştı. Kahvaltısını hızlıca yapıp ofisine gitmek için hazırlanırken, kızın telefon numarasını almadığını fark etti ve içini bir endişe kapladı. Onu tekrar görebilecek miydi?Ofise vardığında, tüm dikkatini işe vermeye çalıştı ama aklı sürekli kızdaydı. Arkadaşı, genç adamın dalgınlığını fark etti ve yanına geldi."Dün gece ne oldu? Seni hiç böyle görmemiştim," dedi arkadaşı, merakla."Bir kızla tanıştım," diye yanıtladı genç adam, yüzünde istemsizce beliren bir gülümsemeyle. "Ama telefon numarasını almayı unuttum."Arkadaşı gülümsedi. "O zaman tekrar aynı mekana gitmeli ve onu bulmalısın."Genç adam, akşamın gelmesini sabırsızlıkla bekledi. Tekrar o partinin düzenlendiği mekana gitmeye karar verdi. İçeri adım attığında, kalabalık yine yoğun ve gürültülüydü. Gözleri, kızın o sıcak gülümsemesini arıyordu.Bir süre sonra, kızın onu fark edip yaklaştığını gördü. Kalbi hızla çarpmaya başladı. Kız, yine o sıcak gülümsemesiyle genç adamın karşısına geldi."Yeniden merhaba," dedi kız, gözleri parlayarak. "Dün gece çok güzeldi, ama birbirimizi daha yakından tanımak için yeterince zamanımız olmadı sanırım."Genç adam, içindeki heyecanı bastırarak konuşmaya çalıştı. "Evet, öyle oldu. Ben de seni tekrar görmek istedim. Adın neydi?""Kız" adını söyledi ve genç adam da kendi adını belirtti. Bu küçük konuşma, aralarındaki bağı daha da güçlendirdi. Gece boyunca yine sohbet ettiler, güldüler ve birbirlerini daha yakından tanıdılar. Her geçen dakika, genç adamın gururu daha da eriyor, yerini saf bir mutluluk alıyordu.Birlikte geçirdikleri zaman arttıkça, genç adam kızın içtenliği, zekası ve zarafeti karşısında büyülenmişti. Kızın, hayatında eksik olan tüm parçaları tamamladığını hissediyordu. Gururunun duvarları tamamen yıkılmıştı ve artık gerçek duygularını göstermekten korkmuyordu.Günler geçtikçe, aralarındaki bağ daha da güçlendi. Genç adam, hayatında ilk kez gururunu bir kenara bırakıp, duygularını özgürce ifade edebilmenin ne kadar güzel olduğunu keşfetmişti. Kız, onun için sadece bir sevgili değil, aynı zamanda en iyi arkadaşı ve hayatının anlamı haline gelmişti.Bir akşam, sahilde yürürken genç adam durdu ve kızın gözlerinin içine baktı. "Hayatımda ilk defa, gururumun ötesine geçip, gerçekten hissettiğim her şeyi yaşamama izin verdiğin için teşekkür ederim," dedi. Kız, bu içten sözler karşısında gülümsedi ve elini genç adamın eline koydu."Ben de teşekkür ederim," dedi kız. "Beni gerçekten ben olduğum için sevdiğin için."O an, genç adam gururun sadece bir engel olduğunu ve gerçek mutluluğun, içtenlikle yaşanan duygularda saklı olduğunu anladı. Kızın hayatına girmesiyle, geçmişteki tüm korkuları ve savunma mekanizmaları silinip gitmişti. Artık, hayatında yeni bir sayfa açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın intikamı ve Gururun Düşüşü
RomantikBu hikaye, genç adamın bir kızı gördükten sonra gururunun nasıl yenik düştüğünü ve hayatının nasıl değiştiğini anlatan bir başlangıç sunar. Eğer devam etmek isterseniz, karakterlerin gelişimi ve olay örgüsü hakkında daha detaylı bilgiler ekleyebilir...