Park Jimin... Sanat üniversitesinin bilinen yüzü, sevimli ama kök söktüren güzeller güzeli omega... Park ailesinin göz bebeği ve işte şimdi içten bir şekilde, Minjiye gözleri önünü göremeyecek kadar kısılana kadar gülen o kişi. Jeon Jungkook'un tehlike radarına girdiğinden tamamen habersiz.
Güzeller güzeli omega Park Jimin küçüklüğünden beri böyleydi. Metrelerce öteden omega olduğu anlayabilirdiniz. Etrafa saçtığı aura insanları saniyesinde etkisi altına alırdı.
Mahalledeki omegalara zorbalık yapmak isteyen alfalara kafa tutar, bir etkinlikte her zaman lider olmak için öne çıkardı. Jimin mahallenin kibar, hareketli ve cesur omegasıydı.
Küçüklüğünden beri dansa merak salmış ve her zaman bu hayali için çok çalışmıştı. Şimdiyse bu emeklerinin sonucunu almış şehrin ve hatta ülkenin en iyi sanat fakültelerinden birine gitmeyi başarmıştı.
3.sınıfa kadar başarıyla ilerlemiş ve ilerlemeye devam etmekteydi.Jeon Jungkook... Sanat fakültesinin bilinen yüzü, karizmatik ama kök söktüren yakışlılar yakışıklışı alfa. Jeon ailesinin göz bebeği ve işte şimdi içten bir şekilde, Minjiye gözleri önünü göremeyecek kadar kısılana kadar gülen çocuğu izleyen o kişi. Park Jimin'in tehlike radarına girdiğinden tamamen habersiz.
Yakışıklı alfa küçüklüğünden beri böyleydi. Her zaman insanlara karşı mesafeli ve temkinliydi. Birinin yardımına ihtiyacı olduğunu hissettiğinde yardımını eder ve asla bir karşılık beklemeden çekip giderdi.
Kadın erkek fark etmez omegaların, betaların ve hatta kadın alfaların gözdesi; herkesin saygı duyduğu yapılı ve cesur alfanın tek zaafı :
Jeon Minji...
Biricik kız kardeşi Jeon Minji onun her şeyiydi. Onun gibi baskın bir alfa için kanından olan bu kadın kurdu korumak içgüdülerinin bir parçası olsada Jungkook her zaman içtenlikle kız kardeşine bağlı ve ona karşı korumacıydı.
Okuldaki herkes Jungkook'un kardeşine olan tavrını bilir ve baskın alfa Jeon Jungkook'un kadın alfa kardeşinden uzak durmaya çalışırdı. Tabi bu bahsettiğimiz 'herkes' erkek alfalar ve erkek omegalardı. Kadın alfa ve omegalar daha çok ona yalakalık yapıp Jungkook'un gözüne girmeye ve onun hakkında bir şeyler öğrenmekle meşguldü.
Okulun popüler erkek omegası Park Jimin'in yanında oturan Jeon Jungkook'un dokunulmaz kardeşiyle okul bahçesinin ortasında olan sohbeti tam da bu yüzden tüm dikkatleri üzerine çekmişti. Bazıları Jimin'in yeni takılacağı kişinin Minji olacağını konuşurken bazıları da Jeon Jungkook'un bu gülüşmeler hakkında bir şey yapıp yapmayacağını tartışıyordu.
Soruların yanıtlanması da pek uzun sürmedi.
"Park Jimin!"
Koca üniversitenin uzun basamaklarını ikişer üçer inerek bahçeye inen Jungkook'un bağırışı tüm okulu doldurduğunda artık tek meraklı kişiler bahçedekiler değildi. Kafalar camlardan sarkmaya başlamıştı. Şehirin belkide ülkenin en dedikoducu ve dramayı seven okulu bu fırsatı kaçıracak değildi. Yüce Park Jimin ve yüce Jeon Jungkook kavgası...
Jungkook resmen koşarak okulun karşısındaki bankta oturan ikilinin yanına giderken Jimin kafasını Jungkook'a çevirmiş ve tek kaşı havaya kalkmış adının kim tarafından ve neden bağırıldığını anlamaya çalışıyordu. Minji ise olacakları tahmin ettiği için kollarını çarpaz şekilde önünde bağlamış ve sinirli bakışlarını abisine çevirmişti.
Sonunda kardeşinin yanına varan Jungkook bakışlarını Jimin ve Minji'nin arasında dokurken elini havada sallayarak bağırmaya başlamıştı. "Ne oluyor lan burada!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşimden uzak dur! // JİKOOK
Novela JuvenilAlfa Jungkook kız kardeşine yaklaşan Omega Jimin'e dersini vermek ister.