❥1

12 2 6
                                    

\\Yeni ficime hoş geldiniz. 3. Ficim bu olduu.Umarım seversiniz, bu benim favorilerimden olacakk. Oy vermeyi ve yorumlarınızı yazmayı unutmayın. Keyifli okumalar. //

Baş Kahramanlarımız::
Bangchan
Seungmin
CD (Chan'ın babası)
CM (Chan'ın annesi)
Minho

Yıl 2020
Chan'ın Anlatımı İle:

Bugun annemi kaybettim. Babamla trafik kazası geçirdiler. Babam hiç yaralanmadı ama annem... Sanki bütün ışıklar bir anda söndü. Bu evde yaşamak istemiyorum. Anılarım sürekli aklıma geliyor. O olmadan ne yaparım bilmiyorum. Ben bu kadar üzgünken babamın çok da üzgün olduğunu sanmıyorum. Sürekli sırıtıyor. Ve bu beni çok rahatsız ediyor. Yeni bir eve taşınmak için para biriktirmek istiyorum umarım başarabilirim. Eğer başarırsam babamı asla eve almak istemiyorum. Tek başıma olmak en iyisi.

Yıl 2024
Chan'ın Anlatımı İle:

Ben başardım. Yarın yeni evime taşınıyorum. Mutluyum fakat ayrıca babama da kızgınım. Yeni biri ile evlendi. Kadın çok sinsi bakıyor bana çok rahatsız edici.

Yazar:
Chan yıllar sonra kendi parasını biriktirdi ve yeni evini aldı. Fakat bilmediği tek sey evin eski sahibinin büyücü ve bir katil olduğuydu. Herşeyden habersiz eşyalarını topluyordu. Güzel bir hayat yaşayacağını düşünüyordu. Kendisi için aldığı evde kalacaktı. Ayrıca artık yeni bir sevgilisi vardı. Birlikte çok mutlulardı ve belki sevgilisi de onunla kalabilirdi. Chan çok mutluydu. Mutluluğunu bir ev mi bozacaktı peki?

Chan sabah erkenden kalktı. Babasına veda bile etmeden evden çıktı. Arabasına bindi ve yeni evine doğru gitmeye başladı. Evin fotoğraftaki resmi çok güzel duruyordu. Fakat gerçeğini hiç görmemişti. İlk defa görecekti. Heyecanlı bir şekilde sürüyordu arabayı. Telefonunu aldı ve sevgilisi Seungmini aradı.

C: Aşkım günaydın, nasılsın?
S: İyi bebeğim sen? Şimdi uyandım.
C: İyiyim yeni evime gidiyorum, evi temizledikten sonra gelmek ister misin diye soracaktım.
S: Hmm çok iyi olur. Hatta temizliğe bende yardım ederim belki.
C: Çok iyi olur aşkımm, şimdi kapatıyorum eve varınca ararım olur mu?
S: Peki bebeğim. Hoşçakal.

Telefonu kapattıktan sonra eve geldi. Arabayı park etti ve çıktı. Fakat gördüğü şey onu şok etmişti. Ev resimde beyazken, şimdi simsiyah görünüyordu. Bu işte bir iş vardı.

\\BÖLÜM SONU//
Oy vermeyi unutmayınn ve diğer bölümde beklemede kalınn.

Sahtesiniz / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin