\\Selamlarr yine ben ehe, uzatmıyorummm keyifli okumalarr//
Chan'ın Anlatımı İle:
Evin önüne geldiğimde şaşırdım çünkü ev resimdekine hiç benzemiyordu ama güzel görünüyordu da. Boyası ile alakalıdır diye düşündüm ve önemsemeden eve girdim. Gayet güzel gözüküyordu büyük ve genişti. Ama çok karanlıktı. Merdivenler ise çıkarken gıcırdıyordu pek sorun etmedim. Eşyaların gelmesi için çalışanları aradım onlar evi düzenlerken ben de dışarıda gezerim diye düşündüm. Çalışanları aradım ve geldiler. Fakat işlerinin hemen bitmesi gerektiğini başka bir yere gideceklerini söylediler. Alt katı düzenleyebilirlermiş. Kabul ettim ve ben dışarı çıktım. Sevgilimi aramak istiyordum. Onu çok özlemiştim. Elime telefonu aldığımda üvey annemden 4 cevapsız arama olduğunu görüp şaşırdım. Çünkü beni nadiren merak ederdi. Onu geriye aradım.
CM (Chan's Mom): Sen nereye gittiğini sanıyorsun beyfendi?
Chan: Pardon, hesap mı vereceğim? 18 yaşımı geçtim ve yeni evime tek başıma geçebilirim.
CM: Yeni ev mi? Chan çabuk eve geri gel. O paraları nerden buldun? Ayrıca 18 yaşına yeni geçtin.
Chan: Yeni geçmem bir şey değiştirmez. Geçtim mi geçtim. Önemli olan bu. Geri gelmiyorum.Üvey annemin yüzüne kapatıp onu engelledim. Ardından babam aradı ve açmadan onu da engelledim. Artık onlardan çok uzakta yaşıyordum. Yeni bir hayat kuracaktım. Onlara ne? Ayrıca yıllardır beni umursamadılar şimdi mi umursuyorlar. Çalışıp para kazandım ve paramın peşindeler. Onlara 1 kurus bile vermem. Sevgilimi aradım.
S: Selam aşkımm.
C: Selam bebeğim. Nasılsın? Bir kafede buluşalım mı? Müsait misin?
S: Şeyy aşkım ben gelemem ya. Bir işim var da sonra görüşelim olurmu?Yüzüme kapattı. Seungmin ile sevgili olalı sadece 3 ay oldu. Ve benimle hiç görüşmek istemiyor gibi. Her seferinde bir bahanesi var. Minhoyu aradım.
M: Selam yaşlı adam naber?
C: Eh işte Lino. Buluşalım mı? Yeni eve geçtim biliyorsun, orası hazırlanırken biraz takılırız diye düşündüm.
M: Bana uyar. Nereye gidiyoruz?
C: Sana konum atarım ben. Hoşçakal.
M: Peki, bekliyorum.Minhoya konumu attım ve evime yakın olduğu için ben hemen vardım. Aradan 10 dakika geçti ve Minho geldi.
M: Naber aslanım? Üzgün gibisin.
C: Minho hiç sorma valla. Seungmin ile her buluşmak istediğimde bir bahane buluyor cidden bıktım. Ne yapacağım?
M: Aslanım sende en popüler çocuğa aşık oldun. İşleri vardır. Normal yani, takma kafana. Jisung da çoğu zaman müsait olmuyor. Ben onun işyerine uğruyorum bazen. Olabilir yani kanka takma kafana.
C: Peki Minho ama şuana kadar 2 kere buluştuk. 3 ayda sadece 2 kere ve o da çok kısaydı. Üzülüyorum. Nerdeyse hiç göremeyeceğim. Aradığımda da hemen kapatıyor. Ne karıştırıyor acaba?
M: Of oğlum çok takmışsın sen. Bişey karıştırmaz. Hadi konuşmayalım bunları ben ikimize kahve söylüyorum.
C: Tamam.Yazar:
Chan ve Minho birlikte sohbet edip kahvelerini içtiler. Ardından Minho, Chanı eve bıraktı ve Chan eve geldi. Çalışanlar gitmişti. Chan yorgundu, duş alıp uyumak istiyordu. Üst kata gitti. Üst kat hala biraz dağınıktı. Ama Chan çok umursamadı. Banyoya girdi ve bi anda şoka uğradı.
Karşısında bir küvet dolusu kanlı insan kemiği vardı...\\BÖLÜM SONU//
begendiniz mii ehe, oy vermeyi unutmayınnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahtesiniz / Chanmin
RastgeleBu hikayemizde baş kahramanimiz Bangchan. Kendisi annesinin ölümünden sonra yeni bir eve tasınır. Bu ev dusundugunden de beterdir. Evde sizce neler olacak? Sıradan bir paranormal olay değil bu. Lanet, hatta lanetten de beter. Peki ya sevgilisi ile n...