𝖔𝖓𝖊

6 1 3
                                    

Minho her zamanki gibi Sam ile konuşmak için erken uyanmıştı.Hemen telefonunu alıp İnstagram'a girdi ve Sam'e "günaydın" yazdı.Cevap vermesi için biraz bekledi ama cevap gelmeyince elini yüzünü yıkadı ve dişlerini fırçaladı.Telefonu yine eline aldı ve dm kutusunu kontrol etti,ama hala mesaj yoktu.Bir kaç kez sayfayı yeniledi ve dmde bekledi.Dmde beklerken yemek yedi,hazırlandı ve üstünü giyindi.Normalde Sam onun mesajlarına normalde salisesinde bakıyordu,ama bu sefer saatler geçmişti ve hala bakmamıştı.Minho biraz endişelendi ve merak etti,ama sonra işi vardır diye kendini teselli etti.Sam belki yazar diye bildirim sesini fulledi ve okula doğru yürümeye başladı.Okula tam gircekken Hyunjin onun önünü kesti.

"Nereye beyefendi?"

"Çekil."

"Sen kimsin de bana emir veriyorsun?"

"Uğraşamam senle"

Minho diğer tarafa doğru ilerlerken Hyunjin'in onu tüm okulun önünde birden yere itmesiyle şok oldu.

"Nereye?Sana git dedim mi?"

Minho derin bir iç çekti ve ayağa kalktı.

"Baksana,tüm okul bize bakıyor."

"Nereye gitceğimi soracağım yada izin alcağam kadar değerli ve önemli biri değilsin."

Minho hızlı adımlarla sınıfa gitti ve yine dm kutusunu kontrol etti,ama Sam'den hala mesaj yoktu.

Minho sınıfa giderken Hyunjin ona ters ters ve sinirli bir şekilde baktı.

"İstediğin kadar kaç güzelim her türlü bir gün benim olcaksın."

Hyunjin kendi sınıfına girerken karşı sınıfındaki Minho'ya baktı.Onu telefona boş boş bakarken gördü.Bir süre onu izlerken daldı,koluna vuran Chan ile izlemeyi bıraktı.

"Kimi izliyorsun o kadar dikkatli?"

"Sadece dalmışım,kimseyi izlediğim yok."

"Yani bende pek sanmıyorum birini izleyeceğini ama orası Minho'nun sınıfı ya merak ettim."

"İy işim gücüm yok o malı mı izleyecem."

"Ne bileyim ben."

"Zaten sinirlerim bozuk o mala."

"Noldu yine?"

"Mal mal konuştu işte"

"Çocuğu hep zorbalayan sensin"

"Kimseyi sebepsiz zorbalamam"

"Peki o zaman Minho'yu bir anda zorbalamaya başlamanın sebebi ne?Aylardır bunun sebebi ne?"

"Orası seni ilgilendirmez"

"Aramızda gizli birşeyler mi var Hyunjin?"

"Ya seni neden bu kadar meraklandırıyor peki?"

"Hani aşık olduğum çocuğun en yakın arkadaşı ya"

"Belkide aynısı benim içinde geçerlidir"

"Anlamadım?"

"Belki senin aşık olduğun çocukta benim aşık olduğum çocuğun en yakın arkadaşıdır"

"Ne diyorsun sen"

"Anladın işte"

"Nasıl,ne ara,ne zaman"

"Bayadır,onu zorbalamamın sebebi de ona aşık olmam,yoksa onla konuşamıyorum anlıyor musun?"

"Bir saniye şok geçiriyorum şuan.Sen Minho'ya aşıksın ve ona aşık olduğun halde onun senden nefret etmesini sağlıyorsun?"

Hyunjin derin bir iç çekti

"Onla başka türlü konuşamam tamam mı çok isteyerek yapmıyorum"

"Çocuğu daha bugün herkesin önünde yere ittin"

"Siktir et sınıfa girerim"

"Nasıl siktir edeyim"

Hyunjin umursamadan sınıfa girdi ve  onun peşinden gelip darlayan Chan'ı umursamadı.

Saatler sonra sonunda çıkış zili çalmıştı.

𖤐٭𖤐٭𖤐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

my loving bully-hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin