İyi Okumalar!
.
.
."HADİ JISUNG YAA!"
"OF BEKLE GELIYORUM"
Jisung abisine cevap vermiş çantasını alıp aşağı inmişti. Heycandan yerinde duramayan abisine gülümsemiş ve yanına ilerlemişti Jisung.
"Geldim işte ne bağırıyosun?"
"Off geç kalıcaz hadi olum!"
"Lan bağırma çıplak ayak gidemem ya aq"
"Tamam kes!"
"Mal!"
Jisung abisiyle her ne kadar iyi anlaşamasada abisi'nin ısrarlarına dayanamamış onunla gidiyordu.
Hyunjin ve Felix birbirlerinden uzun süre hoşlanıyordu en sonunda ikiside bunu fark edince Date'e çıkmaya karar vermişlerdi.Ama ikiside fazla heycan yaptıkları için yanlarında onalara yardımcı olacabilecek birilerini götürmek istemişti. Buda Felix'in abisi Minho Hyunjin'in kardeşi Jisung olmuştu.
Minho kardeşine fazla değer verirdi. Felix sormasada onunla gidicek ve kardeşinin abisi olarak kardeşinin hoşlandığı çocuğu kendisi görücekti.
Fakat aynısı Jisung için söylenemezdi. Jisung abisini sevsede abisiyle asla ilgilenmezdi. Ne yaptığı, nerde olduğu bunlarla asla ilgilenmezdi. Aslında bu seferde ilgilenmemeyi seçmişti ama abisi fazla ısrar ettiği için bu seferlik yardım etmeye karar vermişti.
**
"Felix kim bu şahıs hayır yani ne gerek var sevgili yapmaya"
Felix abisiyle evden çıktıklarından beri abisi ona sorular soruyo ve darlıyodu. Felix defalarca kez anlatmış olsada abisi buna her seferinde karşı çıkmıştı.
"Ya abi gidince tanışırsınız işte darlama beni zaten heycanlıyım off"
"İyi tamam o zaman orda sorarım"
Felix abisinin bu dediğiyle derin bir iç çekmiş ve buluşucakları kafeye doğru ilerlemişlerdi.
-Jisung-
Yolda bir kaç tartışma ve atışmalar olsada kafeye sapa sağlam gelmiştik.
Hyunjin bana Felix'in abisiyle geleceğini söylemiş ve dahada bi açıklama yapmamıştı. İlgilenmiyorum zaten hıh."Hadi amk ya yarım saatir ne dikiliyosun burda"
"Off Jisung ben çok pis heycan yaptım geri mi dönsek"
"Ne olur valla gidelim hadi"
Hyunjin'in bu dediğine inanmamış olsamda hızla arkamı dönmüş ve elime geçen bu fırsatı kullanmaya karar vermiştim. Bu aptal Date'e gelememi gerektiren bir neden yoktu za-
"Lan HRSJTSYFZUX"
"Ahh popomm!"
"Pardon iyi misiniz?"
Hay amk sikiyim böyle işi.
"İyiyi-"
"Hyunjin?!"
"Felix?!"
"Siz Hyunjin'in kardeşi olmalısınız"
Hassiktir!
Belkide bu Date'e gelmemi gerektiren bir neden vardır.
****
Bu bölümü okuduğun için teşekkürler!
☝🏻Buda ödülün!☝🏻
💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Date? / Minsung
Short StoryAşırı heycanlandığı için ilk Date'inin kötü geçmesini istemeyen ve ona yardımci olması için abisi Minho'dan yardım isteyen Felix İlk Date'ini batıtdığı için bu seferde kardeşi Jisung'dan yardım isteyen Hyunjin. Ve kardeş ve abisi sayesinde birbirler...