AYNA

4 2 3
                                    


**✿❀ ❀✿****✿❀ ❀✿****✿❀ ❀✿**

Adamdan uzaklaştıktan sonra koşmamız gittikçe yavaşladı. Sonunda yürüye yürüye okula vardık.

Herkes oradaydı. Ama bilin bakalım kim eksikti. İCLAL. Kızlarla biraz İclalin dedikodusunu yaptıktan sonra onu arama kararı aldık. Bilin bakalım sadece kimin kontörü vardı. BENİM.

İclali aradık ve yaklaştığını söyledi. Kapattık.

İclalde geldikten sonra hep beraber okuldan ayrılıp kütüphane yoluna gittik. Allah'tan kütüphane okula yakındı ve çabucak vardık. Herhangi bir masaya yerleştikten sonra biyoloji notlarımı çıkardım ve birkaç soru çözdüm. Kızlar hemfikir olarak "Hadi yemek yiyelim" Dediler. Çantaları içerde bıraktık ve telefonları alıp yemek yemeye çıktık.

Yemek bitince hepimiz pür dikkat derslerimize odaklandık ve bütün ödevleri yok ettik.

Eve geldim ve hemen rahat bişeyler giyindim. Biraz telefona baktım ve annemden gelen sesle telefon elimden fırladı. "Kalk şu işleri gör hadi bissürü bulaşık var" Dedi. Bende kalkıp onları hallerim işte.

Aynı rutinlerle (kütüphane dışında) pazar gününü de atlatmıştım.

Pazartesi sabahı uyanıp biraz bakım yaptıktan sonra aynada yüzümü avuçluyodum. Yansımadan gördüğüm, dikkatimi çeken bilet gördüm. Cumartesi günü Havva'yla görüp laf ettiğimiz adam. Bana bakıyodu. Dik dik. Hemen arkamı döndüm fakat yoktu. Kaçmış olmalıydı. Ama kapı sesi duymadığıma göre hala evdeydi.

BİRAZ KISA OLDU AMA BÖLÜM SONUU ✨

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🍂Para Avcıları🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin