ilk gunler

66 4 0
                                    

Henuz 6 yasindayim . Hicbirseyi bilmedigim zamanlar . Ah nekadar aptalmisim . Ben henuz 6 yasinda eteginin uclari yirtik , ceketinin dugmelerinin biri olup otekininki olmayan bir cocugum . Babam bana bakmak zorunda olmamis gibi o tipsiz suratiyla bana bakti . Bir yandan sinirli gibiydi , ama bir yandan da o eski zamanlarda bana bakip siritirmiscasina gozlerini dikti ve uzun uzun bakti . O zamanlar hicbirsey bilmiyormusum meger . Ah be bir aptallik yaptim ve istanbullara kactim . Neyse eskilerden bahsedelim . Evet evet iste o icimi gidiklayan , beni dunyanin en mutlu insani eden gun geliyodu . yani evet evet o gun DOGUM GUNU ama bir yandanda beni uzuyordu . annemin kokusu ve o kulagindaki bir  pirlantasi eksik kupeleri olmadan gecirecegim ilk dogum gunuydu . Bu sene yedi yasima girecektim . Ilk okulada baslayacaktim . Yeni arkadaslar edinecegimicin cok mutluydum . Dogum gunum normal bir gundeki faaliyetler gibi gecti . Ama olsun ben mutlu oldum ya o bana yeter . Ilk okula basladim . Arkadaslarimla iyi anlasiyodum . Bu yuzden cok mutluyum . Babam bana her hafta silik paralarindan 2,5 tl ayiriyodu . Bende onu okul bitene kadar harcamiyodum . Yil sonu cok fazla param oldugunu babama diyodum ve babamda hemen benden aliyodu .  Sonra bana para verdigi icin sevinip kosesine geciyodu . Okulda ilk donem bitmisti . En basarili ogrenci bendim . Babama bunu soyledim ama o suratini asti ve o yipranmis bazi dugmeleri olmayan kumandasina sarildi . Televizyonu acti ve her zamanki gibi spor programlarina bakmaya basladi zaten tek sevdasi futboldu. Aslinda bende onunla izlemek isterdim ama beni erkenden yatirir ve gorustugu kizlari arardi . Okula gidip geliyodum hocalar beni seviyodu , arkadaslarimla iyi anlasiyodum . Hayat bana guzeldi . Tabi ben oyle saniyodum.

Mezuniyet ToreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin