Babam vefat etmek uzereydi . Insa o zaman anliyor babasinin kiymetini . Artik doktorlar umidi kesti . Vefat etmesini bekliyoduk . Babama keske daha iyi davransaydim . Bir sabh uyandim ki babam vefat etmis . Cok uzuldum artik icime kapandim , ne ders calisabiliyor nede derste anlatilan o binlerce kelimeden birsey anlayabiliyordum . Sonra arkadaslarim bana cesaret verdi . Bana baba hasreti cektirmediler diyemem ama genede azalttilar . Artik babamsiz bir hayata alistim . Derslerime o tek bacagi kirik olup durmadan sallana masamda calismaya basladim . Arkadaslarim sagolsun bana cesaret verdiler . Benim bozulan derslerim duzelmeye basladi . Artik icime kapanik degildim . Lise hayati guzeldi . Orda ben bursluluk param ile geciniyodum . Oda bana artiyordu . Ben arkadaslarim olmasa bu gunlere gelemezdim . Onlar sagolsun . Benim uzerimde yuzde yuz haklari var . Simdi de konusuyoruz zaten . Neyse lise biri basariyla bitirdim . Allah a sukur arkadaslarim iyi ve ogretmenlerimle baba ogul gibi anlasiyoz . Artik okulda hep taniniyorum . Nasil derseniz Bir konusma , konferans verdim herkes hungur hungur bardaktan bosalirmiscasina agladilar . Bu arada lise iki basladi . Tatil ne cabuk bitti anlayamadim . Vay be ben ne ara bu kadar buyudum . Ben ne ara liseli oldum . Arkamda tum okul vardi . Herkes beni taniyodu , bana destek ciktilar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezuniyet Toreni
Teen FictionSahra adli bir gencin uneversite icin kurdugu hayallerin derlenip toplandigi bir tur genc kurgu.