Bakımlı olmak için 3...

72 3 2
                                    

Selam, yine beraberiz. 1, 2, 3, 4, 5, derken yine yaz geldi artık hepimiz daha bakımlı olmak istiyoruz değil mi ?? İlk konumuz saçlar evet biliyorum hepimizin saçları yıpranıyor kırıklar çıkıyor ve ve bu iğrenç ...!? Eğer bebek saçınız varsa bence çok sık duş almayın bebek saçlar dünyada %50 mizde var sanırım çünkü mükemmeller ...!! Eğer bebek saçınız varsa dalinle yıkanın saçlarınız yıpranmasın hem gözleride yakmıyor . Bebek saçlara sahip olan arkadaşlarımızın haftada en az 2 kere duş almaları gerekiyor hadi biraz artıyım en fazla ise 3 !! Ama dediğim gibi en fazla 4,5 yok artık !!! Daha neler ?!!!?
Saçlarınızı çok fazla sıklıkla maşa düzleştirici yapmayın SAKIN bunlar da saçlarınızın yıpranmasına bir neden mesela bir neden daha söyliyim : Eğer çok fazla zamanınız varsa saçınızın kendiliğinden kurumasına izin verin çok çok çok fazla saç kurutma makinası kullanmayın bu da bir neden eğer hiç zamanınız yoksa kurutun... Şimdi sizlere doğal dalga modeli sunayım duş aldıktan sonra saçlarınız hafif nemliyken saçlarınızı burgu yapın sonra saçınız kurumasını bekleyin saçlarınız kuruduktan sonra açın ve doğal dalgalarr...
Evet kızlar bu bölümümde böyleydi bir dahaki bölüme kadar çok VOTE olursa süpriz şok bölümler gelicek dediğim gibi süpriz şok ;))))))

Yaz ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin