Zilin çalmasıyla sınıftan içeriye girdi Barış. Önünde oturan ikiliyi takmadan gözlerini kapıya dikti. İsmail'in gelmesini bekliyordu. Bilerek cam kenarına oturmadı, biliyordu İsmail'in o tarafı ne kadar çok sevdiğini.
"Arda hani gelicekti amk. Niye gelmedi?"
Keremle olan konuşmasını kesip arka sırada ona bakan arkadaşına döndü Arda.
"Ne bileyim ben. Gruba öyle yazdılar.""Hangi grup bu?" Diye söze atlayan bu sefer Kerem oldu.
"Bakın şimdi 3 tane grupta bahsedildi bu olay. Biri dedikodu grubu okulun siz yoksunuz. İkincisi dokuzuncu sınıfların kendi aralarında kurduğu bir grup var, orda bahsettiler. Orospular bizim dedikodumuzu yapıyolar neyse. Üçüncüsüde okulun magazin gruplarından birinde bahsettiler. Amk siz hiç birinde yoksunuz, nerden bileceksiniz."
"Ben bişeyi merak ediyorum kanka. Sen dokuzuncu sınıfların grubunda ne arıyosun?"
"Hee ben yanlısıkla girdim o gruba."
"O nasıl oluyor lan"
"Beni dokuzuncu sınıf sanıp almışlardı o gruba. Bende kaldım orda arada bakıyorum ne konuşuyolar diye"
"Ne konuşuyolarmış?"
"Üst sınıfların dedikodusunu yapıyorlar. Çok merak ediyosan senide aldırayım ben o gruba boydan kazanırsın."
Arda'nın söylediğiyle Barış küçük bir kahkaha attı. Kerem ise önündeki ikiliye sinirli bakışlarını atıyor ama pek işe yaramıyordu.Kerem tam cevap vericekken sınıfa giren öğretmeni ile ayağa kalktı. Arkasından giren sarışın çocukla gözleri Barış'a takıldı.
"Ağzını kapat, ağzını."
Barış, Kerem'in kafasına hafif bir şekilde vurup gözlerini yine aşık olduğu çocuğa çevirdi.
"İsmail, Barış'ın yanı boş istersen geç otur canım oraya" diyen öğretmenine karşı başını sallayıp, kıvırcık olanın yanına adımladı sarışın olan.
.....
Wattpad'e erisim engeli getiren ilk ülke olmuşuz. Bunuda başkalarına kaptirmadik cok şükür.