[ 1 ]

66 6 1
                                    

Annie

Léto se blížilo raketovou rychlostí, jako cesta do vesmíru. Nemohla jsem se dočkat, že léto strávím se svými dvěmi nejlepšími kamarády v Londýně. Není pro mně nic lepšího, jak být s nimi a spolu pro mě v jednom z nejhezčím městě. Vždy jsem jej zbožňovala.

Moc jsem se těšila, až si mi tři odpočineme od tolik povinností, tak i stresu, co nám škola přináší.

Teď vám řeknu něco, o mých dvou zlatíčkách nebo-li kamarádech. Začnu s jediným klukem v naší tříčlenné partě, jmenuje se Carlos. Vysoký na pohled černovlasý a hnědooký bad boy, ale ve skutečnosti je to mírumilovné zlatíčko. Jistě, dokáže se někdy pořádně naštvat, že se máte potřebu bát, jestli něco nerozbije nebo někomu. Ale taky se někdy dokáže chovat jako přerostlé dítě. Samé srandičky ho někdy napadnou, že si někdy myslím, že mu nemůže být dvacet. Jenže člověk nemůže být celý život mrzout, když mu někdo dal možnost být na tomto světě.

Ještě připomenu, k čemu jsem se nedostala, hraje na škole ve fotbalovém týmu a na drese má číslo 55.

Příště vám představím druhého z naší party, teď musím ale vyrazit do školky, pro svou mladší sestřičku Rosie. Jindy ji vyzvedává mamka, když končí v práci dříve, jen dneska zaučuje někoho nového, tak tam musí být do páté odpoledne.

Tak se zatím mějte, jo abych nezapomněla, mé jméno je Annie a bude mi na podzim dvacet.

Adio Vy mojí zlatíčka.

-

Ha zvládla jsem první část, jsem na sebe hrdá, že mě něco málo napadlo a napsala to. 🙏😊

Tak snad se část bude zamlouvat, aby jste na ní klikli. 😉🫣

-

Vaše Tate LN4

Summer love? || Lando Norris ||Kde žijí příběhy. Začni objevovat