Episode 3
---
[INT. UNIVERSITY CAMPUS - HALLWAY - CONTINUOUS]
Aayushi falls on top of Karan.
Aayushi and Karan (simultaneously): Kya hum ek dusre ko jaante hain...?
Karan, shocked, pushes Aayushi away, causing her to fall to the ground.
Aayushi: Ouch! Tumhe tameez nahi hai kya...!!!
Karan balances himself and stands up, turning to leave without answering. Aayushi's voice stops him.
Aayushi: Kam se kam uthane mein toh madad kar do...ahh mera hath...
Karan: Khud hi khadi ho jao...
He leaves. Aayushi is shocked by his rudeness. At that moment, the principal arrives in his car. Seeing Karan, he stops and approaches him.
Principal: Prince... aap...??
Aayushi manages to stand up, nursing a sprain from the fall. She notices the principal bowing to Karan and mutters to herself.
Aayushi (to herself): Principal sir usko jhuk ke Salam kyu kar rahe hai? Kya yeh koi celebrity hai ya bhagwan? Hahh... shayad Richie rich hoga koi...ab mujhe samajh nahi aa raha ki principal bhi paise ke liye bhookhe hain... Ya nhi...jo bhi ho, mujhe ek baar aur koshish karni hai.
Karan recognizes the principal and greets him.
Karan: Arey sir... kitne din baad... aapko dekh ke acha laga... aur please don't make me feel guilty, aap toh mere professor bhi rahe hain jab main yahan padta tha... mujhe aapke pair chhoone chahiye...
Karan bends down to touch his feet. Aayushi sees this and smiles but quickly remembers Karan’s earlier behavior.
Aayushi (to herself): Yeh admi dikhaawa kar raha hai...looks se toh rich lag raha hai... huhh...
Principal: god bless u... sab kuch theek chal raha hai, aur yeh tumhare hi funds ke badaulat chal raha hai joh hum students ko knowledge de pa rahe hain...
Aayushi reaches them.
Aayushi: Maaf kijiyega sir, par aapke kuch juniors chori se paise kha rahe hain...
Karan turns to her, shocked.
Karan: Tum...!!!
Aayushi: Main tumse baat nahi kar rahi hoon, Mr... Whatever...
Principal: Tum kya keh rahi ho, mujhe samajh nahi aaya... (He notices her distressed condition.)
Aayushi: Sir, main Aayushi Mishra hoon...
YOU ARE READING
⚡❄️𝐃𝚰𝐋 𝐉𝚰𝐒𝐄 𝐊𝐄𝐇𝐄𝐓𝐄 𝐇𝐀𝚰 ❄️⚡
Vampire🦇💕🕊️ ɪɴ ᴀ ᴡᴏʀʟᴅ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ sᴜᴘᴇʀɴᴀᴛᴜʀᴀʟ ɪɴᴛᴇʀᴛᴡɪɴᴇs ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴍᴜɴᴅᴀɴᴇ, ᴋᴀʀᴀɴ ʙᴀᴊᴀᴊ (ᴘʀᴀᴠɪsʜᴛ ᴍɪsʜʀᴀ) ʀᴇɪɢɴs ᴀs ᴀ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ᴋɪɴɢ, ᴄᴏɴᴄᴇᴀʟᴇᴅ ᴀᴍᴏɴɢ ʜᴜᴍᴀɴs. ғᴏʀ ᴛᴡᴏ ᴄᴇɴᴛᴜʀɪᴇs, ʜᴇ ʜᴀs ᴀᴡᴀɪᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴘʀᴏᴘʜᴇsɪᴇᴅ ɢɪʀʟ ᴡʜᴏsᴇ sᴀᴄʀɪғɪᴄᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ɢʀᴀɴᴛ ʜɪᴍ ᴛʜᴇ ɪᴍᴍᴏʀᴛᴀ...