[INT. KISHANGARH - HALLWAY - NIGHT]
Chanchal starts thinking to herself.
Chanchal (thinking): Matlab kuch toh gadbad hai... chanchu...! Agar issi janwar se Aayushi ki shaadi ho jaye toh maza hi aajayega... isska sara attitude dhara ka dhara reh jayega... hah, par wo milega kahan...?!
(Chanchal: Something is off... Chanchu...! If Aayushi marries this beast, it'll be a delight... her whole attitude will be crushed... hah, but where will I find him...?!)
(At that moment, someone knocks on the main door of the house.)
Chanchal (calling out): Aarahi hoon... ruko zara...!!!
(Chanchal: I'm coming... wait a minute...!!!)
She opens the door and finds her husband, Kishan, standing there.
Kishan (serious tone): Kahan hai Aayushi...?
(Kishan: Where is Aayushi...?)
Chanchal (trying to sound casual): Arey, Yuvi ke baba... aap... aur aate hi Aayushi ka raag japna... Oho...
(Chanchal: Oh, Yuvi's father... you're here... and as soon as you arrive, you're chanting Aayushi's name... Oh dear...)
Kishan (angrily): Dimag mat kharab kar! Pata hai manne tune kya kya kiya hai... kahan hai meri phool si bachchi... Aayushi... beta... dekh, tera baba aagaya hai...
(Kishan: Don't try to mess with me! I know exactly what you've done... where is my flower-like daughter... Aayushi... darling... look, your father is here...)
(Just then, Yuvika comes out of Aayushi's room.)
Yuvika (joyfully): Baba... *She runs towards her dad, Kishan, and hugs him tightly.* Woh didi so rahi hai, abhi dawai li aur... unhe bukhaar ho gaya hai...
(Yuvika: Dad... Didi is sleeping now, she took her medicine and... she has a fever...)
Kishan (panicked):.Kya? Bukhaar... zyada toh nahi? Doctor bulwaye...?
(Kishan: What? A fever... it's not serious, is it? Should I call a doctor...?)
Yuvika (calmly): Nahi baba... ruko... kuch nahi hua hai... normal sa bukhaar hai... theek ho jayegi subah tak...
(Yuvika: No, dad... wait... it's nothing serious... it's just a normal fever... she'll be fine by morning...)
Kishan (relieved): Hey bhagwan, tera lakh lakh shukar hai... *He glances at Chanchal with anger, making her panic.* Teri himmat kaise hui meri bachchi ke saath aisi harkat karne ki...
(Kishan: Oh God, thank you a thousand times... How dare you behave this way with my daughter...)
Chanchal (stammering): Woh ji... main... har mahine salary deti hai apni toh iss baar nahi diya toh... woh...
(Chanchal: Well... I... every month she gives me her salary, but this time she didn't, so... that's why...)
Kishan (sarcastic): Wah re wah, kya biwi hai meri... meri jubaan thakti nahi thi teri tarif karte hue ki Aayushi ki sagi maa nahi hai lekin usse bhi badhkar dhyaan rakhti hai... par yahan toh... hahh... *He turns his face away in disgust.* Mujhe ek pal ke liye bhi tu yahan dikhni nahi chahiye... nikal ja mere ghar se... abhi!
YOU ARE READING
⚡❄️𝐃𝚰𝐋 𝐉𝚰𝐒𝐄 𝐊𝐄𝐇𝐄𝐓𝐄 𝐇𝐀𝚰 ❄️⚡
Vampire🦇💕🕊️ ɪɴ ᴀ ᴡᴏʀʟᴅ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ sᴜᴘᴇʀɴᴀᴛᴜʀᴀʟ ɪɴᴛᴇʀᴛᴡɪɴᴇs ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴍᴜɴᴅᴀɴᴇ, ᴋᴀʀᴀɴ ʙᴀᴊᴀᴊ (ᴘʀᴀᴠɪsʜᴛ ᴍɪsʜʀᴀ) ʀᴇɪɢɴs ᴀs ᴀ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ᴋɪɴɢ, ᴄᴏɴᴄᴇᴀʟᴇᴅ ᴀᴍᴏɴɢ ʜᴜᴍᴀɴs. ғᴏʀ ᴛᴡᴏ ᴄᴇɴᴛᴜʀɪᴇs, ʜᴇ ʜᴀs ᴀᴡᴀɪᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴘʀᴏᴘʜᴇsɪᴇᴅ ɢɪʀʟ ᴡʜᴏsᴇ sᴀᴄʀɪғɪᴄᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ɢʀᴀɴᴛ ʜɪᴍ ᴛʜᴇ ɪᴍᴍᴏʀᴛᴀ...