Clare Mackintosh "Nyugodj Békében" könyvét tavaly nyáron olvastam.
(Igazság szerint tavaly előtt kezdtem el, viszont olvasói válságba kerültem és fél évre abbahagytam ezt a könyvet, majd tavaly nyáron nyaralásra elvittem és befejeztem.)Ez a történet egy egy nőről szól, aki elveszítette a szüleit. Van egy kislánya és egy szerető férje, aki mellesleg a pszichiátere volt miután Anna (a főszereplőnk) szülei meghaltak.
A csavar az egészben az, hogy Anna szülei elég különös módon hunytak el. Apja öngyilkos lett, majd utána ugyan ott és ugyan úgy az anyja is (leugrottak egy szirtről), a holttesteiket azonban soha senki nem találta meg. Ennek ellenére Anna már kezdi elfogadni a tényeket, és újdonsült családjával boldogan élni, mikor anyja és apja halálának évfordulóján egy ismeretlen, levelet küld Annának. Nem tudni ki, de mintha arra akarná rávezetni Annát, hogy a szülei halála nem öngyilkosság volt. Ezt követően Anna elmegy a rendőrségre, ahol egy nyugdíjas rendőr kezébe veszi az ügyet.
Annát ezt követően megfenyegeti egy másik ismeretlen illető, hogy azonnal álljon le a kutakodással.Egyre több a kérdés a történet során és a legvégén, mint a legtöbb krimiben, minden kiderül.
Véleményem szerint jó könyv, viszont nem lett a kedvencem. Volt benne olyan ami ledöbbentett a végén, azonban nem fogott meg annyira a történet.Ezt a könyvet mindenképpen 15-18 FELETTIEKNEK ajánlom, akik jobban át tudják érezni Anna helyzetét, hiszen egy fiatal anyukáról beszélünk, a nyomozó pedig egy nyugdíjas, így nem biztos hogy fiatalabbak élvezni tudják az ő világát (az ő magánéletét is megismerhetjük a történet során).
Ha valaki mégis ezalatt a kor alatt van, de megfogta a történet akkor nem állok útjába, jó olvasást.
(Kiolvastam: 2023.08)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝕆𝕝𝕧𝕒𝕤𝕠́𝕟𝕒𝕡𝕝𝕠́
РазноеA cím szerintem sokmindent elárul. Ebbe a wp könyvbe olyan kiadott könyveket hozok el nektek, amiket kiolvastam. Elmondom röviden az alap történetét (igyekezve soilerek nélkül), saját véleményt is írok mellé és azt, hogy ajánlom e vkinek és ha ige...