Ludányi Bettina: Mögötted! című könyvét emlékeim szerint 2 éve olvastam nyáron, viszont még mindig emlékszem a nagy részére.
Leírása:
"Mindig nézz a hátad mögé!
Scott C. Flynn nyomozót egy brutális gyilkossághoz hívják. Az áldozat egy húszas éveiben járó nő, akit a Herman Brown Parkban találnak meg. A rendőrség megkezdi a nyomozást, ám sajnos elegendő bizonyíték hiányában nem sikerül közelebb kerülni a gyilkoshoz. Amikor feltűnik egy újabb holttest, a nyomok egy szektához vezetnek.Caroline R. Hutchinson szélhámosként éli az életét: lop, csal, hazudik, bárkit képes átverni. Egyik éjjel nagyon rossz áldozatot választ magának, így a sorsa megpecsételődik. Úgy tűnik, csak akkor menekülhet meg, ha a rendőrökhöz fordul segítségért.
Vajon mi az összefüggés Flynn nyomozó és Caroline esete között? Mit tesz a rendőrség, amikor szembetalálja magát egy szektával? Hogyan képes egy szektavezér mindenkit irányítani és átverni maga körül?
Ludányi Bettina Mögötted! című regényében megismerhetjük a szekták működésének pszichológiáját és bepillantást nyerhetünk a jogtalan befolyásolás rejtelmeibe."
Szerintem izgalmas volt és az író nem hagyta hogy unatkozzanak az olvasók a könyv folyamán. Ugyan nem volt kérdés hogy ki a "gyilkos", viszont az végig kétely volt hogy ki marad életben és ki nem.
Az egyik főszereplő ahogyan a leírásban is olvashattátok, Caroline egy szélhámos és egyébként fiatal, úgyhogy lázadó tiniknek is tudom ajánlani ezt a könyvet, a 14 éves öcsém is olvasta és még ha nem is lett a kedvenc könyve, reakciója az volt rá h: "nem volt rossz, jöhet a kövi" (A legtöbb könyvre ez a reakciója😂)14- bármelyik korosztálynak tudom ajánlani akik szeretik a krimit mint műfajt, emellett azt, hogy milyen egy szekta, és milyen benne lenni, nagyon jól bemutatja, szóval akit érdekel, vagy felkeltette az érdeklődését, annak jó olvasást!
Sajnos sokat nem tudtam ehhez hozzá szólni, mert mindent úgy éreztem hogy spoiler lenne😅
(Kiolvastam: 2022.08.)
YOU ARE READING
𝕆𝕝𝕧𝕒𝕤𝕠́𝕟𝕒𝕡𝕝𝕠́
RandomA cím szerintem sokmindent elárul. Ebbe a wp könyvbe olyan kiadott könyveket hozok el nektek, amiket kiolvastam. Elmondom röviden az alap történetét (igyekezve soilerek nélkül), saját véleményt is írok mellé és azt, hogy ajánlom e vkinek és ha ige...