mektup.

50 16 52
                                    

Sevgili kocam Satoru'ya.

Benim değerli gökyüzüm, sevgilim.

Mektubun elime yeni ulaştı. Bir hevesle mektubu açıp okuduğumda ne kadar sinirlendiğimi bir bilsen!

Lütfen, haksızlık etme kendine bir tanem. Ne ben, ne de oğlumuz kaçmıyor ya!

Utançtan kızarmasın dilerim bakmaya doyamadığım yüzün. Eğer kızaracaksa gülmekten, eğlenmekten, sevgiden kızarsın.

Sen ne körü bir eş, ne de kötü bir babasın sevgilim. Aksine, sen dünya üzerinde var olan en iyi baba, en iyi eşsin.

Ben ve oğlumuz senin gibi birine sahip olduğumuz için Tanrı tarafından kutsanmış olmalıyız.

Bekliyoruz seni güzel gökyüzüm, kendine zarar verecek, acı çekmeni sağlayacak şeyler sakın yapma!

Ne kadar yazmak istesem de, bu konuyu senin eve geri dönüşünden sonrasına saklayacağım sevgilim.

Sana bahsetmek istediğim onca şey varken sadece bunlardan konuşmam israf olacaktır.

Oğlumuz, sana o kadar benziyor ki...

Benden aldığı tek genin siyah saçları olduğunu düşünüyorum minik bebeğimizin.

Yüzü tıpatıp sen! Özellikle de o anlatılamayacak derecede güzel olan o mavi gözleri... Ona her bakışımda seni görüyorum.

Ne de ironik değil mi? Lise zamanları nefret ettiğim, benimle uğraşan ukala çocuğa bu tarz bir mektup yazmak... 18 yaşındaki ben karşıma geçip bana baksa küçük dilini yutar tahminimce.

Ah sevgilim, Suguru ve İeiri'nin o çakmağı ne denli aradığını bir görsen! Sanırım onun sende olduğunu söylesem ilk biletle orada olurlar.

Mektubu ne kadar uzun yazmak istesem de yapamam bir tanem.

Bu afacan oğlumuz anneyi rahat bırakmıyor.

Yavaş yavaş mektubun sonuna geldik güzel gökyüzüm, seni bekleyeceğim.

Unutma, yemin ettin Tanrı'ya! Bundan sonra her zaman benim ve biricik oğlumuzun yanında olacaksın!

Bu mektup, her zaman düşlerinde yer aldığım en şanslı adama bir aşk, sevgi mektubudur.

Dünya üzerindeki en mükemmel kocaya sahip kadından;

Utahime İori.

🎉 düşlerinde yer aldığım en şanslı adama, 𝐠𝐨𝐣𝐨𝐡𝐢𝐦𝐞 ✓ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
düşlerinde yer aldığım en şanslı adama, 𝐠𝐨𝐣𝐨𝐡𝐢𝐦𝐞 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin