8.Bölüm

200 3 0
                                    


Yazardan

Tamı tamına  5 hafta geçmişti ve cemre İstanbul’a adım atmıştı cemre istanbula Ali ile gelmişti cemre Ali ile kendi evine geçmişti berkeler yoktu cemre onları aradığında hiç biri açmamıştı cemre en son vazgeçmişti çünkü ondan vazgeçen insanlarla konuşmazdı bu öz abisi olsa dahil kendi eşyalarını yerleştirdi üstünü değişip aşağı mutfağa inmişti Ali ve kendisine kahvaltılık biseyler hazırladı ve masaya yerleştirdi sonra Ali’yi çağırıp beraber yemişlerdi cemre biriken tabakları alıp mutfağa koyup suyun içinde geçirip bulaşık Makinesine koymuştu sonra evi temizlemeye başlamıştı evi aşağı yukarı hepsini temizlemişti yorulmuştu ama değmişti hem evi temizledi hem kafasındaki soruları cevaplamıştı  cemre herşeyden yorulmuştu savaşamıyordu birisine yaslanmasını lazımdı ama kimsesi kalmamıştı abisi vardı oda onu bırakıp gitmişti ailesi yoktu aslında vardı ama cemre ve Berke için ölmüştü tam herşey yoluna girdi derken babası denen şerefsiz ortaya çıkmıştı cemre bunları düşünmekten kafayı yemek üzereydi herşeyin üstünden gelen kız bu olaylarda üstünden gelemedi ve yenik düşmüştü abisinden sonra denize güvenmişti deniz de onu yanıltmıştı çok üzgündü mutlu değildi keşke diyo bazen  denizi seçmeseydim Ali’yi seçseydim ilkten ama çok geçti bunun için ama artık cemre bunu takmıcaktı Ali’ye şans vericekti ama Ali’nin bu bilgiden haberi yoktu cemre en son düşünmekten yorulup Ali’nin yanına gelmişti ve Ali’ye bisey demeden yanına uzanıp ona sarılmıştı Ali’nin kokusu ona iyi geliyordu Ali ile mutlu olacaktı artık kimseyi takmıcaktı mutluydu şuan huzurluydu...

ABİMİN ARKADAŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin