my favorite ex🤲

4 0 0
                                    

sunghoon pov:

Mint minden nap ez sem kezdődhetett volna jobban. Tudni kell hogy nem rég szakítottam párommal. Egy hulye félreértés miatt. De teljesen mindegy mert nem nekem hitt. Azóta lassan fél év telt el de én meg mindig nem bírok tullépni rajta. Amikor megismertem akkor is imádtam ahogy most is. Nekm nem változtak semmit az  érzéseim íránta. De ugytunik neki igen.

De jelenleg nem akarok erre gondolni. Csak hát ez nem sikerul hiszen minden nap láttom az instagramját. És persze ma tett ki egy posztot ahol valakkivel van. A szívem teljesen össze tört. Nem akartam hinni a szememnek. És így ezt valakinek el kellett mondjam. Így felhívtam egyik legjobb barátomat Hee-t hogy mi a helyzet.

-Szia Sung!! Mi a helyzet?-kérdezte drága barártom lelkesen. Bar o mindig az.

-Hat igazaból sok baj van.-mondtam kicsit lehangoltan. Hiszen a szivem fajt két okbol is. Jake miatt meg persze Hee miatt is hogy elrontottam a jó kedvét.

-Megint Jake?-csak ennyit kérdezet hiszen magyon is jól ismer már. Erre en egy kicsit bólintottam amit persze nem látott igy egy igent ís hozzá fűztem még.

-Sunghoon. Hányszor mondjam meg el hogy enged el mert ezerszer jobbat érdemelsz mint ő. Ha akarnád minedn második embert megkapnád. Akkár fiu akár lany. Egy kurva helyes csávo vagy. De te ezt nem használod ki hanem inkabb egy faszfej utan futsz mint egy rossz kurva.-fakadt ki magából Heesung. Meg sosem hallottam ilyenek. Minidig is az a boldog kedves embernek ismertem. Sosem muttata ezt az oldalat nekem.

-Hee, tudom de ez nekem nem megy.-mondtam ismételten majd már éreztem is a sós víz cseppeket az arcomon le gördülni.

-Sung mi az hogy nem mergy?! Meg sem probáltad. Alig teszed ki a lábad otthonról , még jó hogy nem megy. Ha talan egy kicsit is probálkoznál akkor mar igazán te is túl léphetél volna rajta. Hidd el nem is egy ember örült annak hogy szét mentetek mert igy szabad utat kapot hozzád.-mondta Hee ismér kisse gorombában.

-Heeseung. Én tudom hogy ezt nem csináltam, de ha csinálnam is se menne. Ismerhetnél már hogy milyen vagyok. Nagyon jol tudod hogy Jake nekem mindig is bejött, és az hogy egyutt voltam vele maga a meny volt. De halá a draga barátodnődnek  kurvara elhagyott. Mert attol hogy neked van lány baratod nem kene hagynod hogy rám maszon Jake szeme láttára és olyanokat mondjon! Tudod hogy milyen szar volt mikor utan haza mentunk es masnap Jakenek nyoma sem volt. Csak egy uzenet hogy en nekem ez igy nem megy!! Képzeld magad bele!!-akadtam mostmár ki én is. Ugy persze konnyu beszelni hogy nem tudja milyen. Meg raadasul o nm állitotta le azt a hulye kurvát, pedig az o kis barátnője.

-Sunghoon. Hat nem tűnik fel neked hogy kurvára bejössz nekem. Igen én hagytam neki mert azt akartam hogy elhagyjon jake hogy utana az enyém lehess. Ez van, lehet nem tetszik de nem tudok vele mit csinalni.-amit Hee mondot az teljesen le sokkolt. Az a bizonyos mondta utan szinte mar semmi nem maradt meg. Teljeden kész vagyok. Nekem o nem jonn be. Magyon szeretem de nekem Jake eletem szerlme es nem Heesunng.

-Sung en most leteszem. Gondolkodj azon hogy esetleg megprobálhatnánk. Es hidd el nagyon szeretnélek. Es nem bántanálak sosem ezt ne felled. Addigis szeretlek es szia.-mondta majd ki nyomott es ott hagyot az sok szar gondolotommal egyutt. Es meg azonon gondolkodjak hogy mi egyutt. Ez egyátalan nemm lehetséges ugye? Vagy még is? Nem ! Erre nem folyamodok. Hee a legjobb baratom semmi tobb. Evvel probáltam magam nyugtatni. Bar azt igazan be lathatam hogy Hee tenyleg a vilag legnormalisabb fiuja de meg igy is jake volt eletem szerlme. Hiba green flag Hee nekem a ref flagek az ideláljaim. Meg amugy sem tudnék máshogy nézni Hee-re mint egy barát.

Még aznap délutan ugy voltam vele hogy muszáj ki mennem ha nem is akrok de szinte semmi elelem nem volt otthon. A kényszer nagy úr tartja a mondás is így kénytelen voltam fel ölrözni és elindulni a bolt fele. Amit bár meg se tettem volna. Az lenyeges hogy Jake csak pár utcával lakik arréb mint én. Aminek régen nagyon örültem sőt még néha most is. De ma éppen nem. Ugy voltam vele hogy a hazuk fele megyek a boltba, de ez eletem egy legszarbb ötlete volt. Epphogy befordultam abba az utcába Jaket láttam meg egy lányal csokolozni. Teljesen kiakadtam. Előszor oda akartam menni de rajottem hogy semmi jogom nincs hozzá. Szoval inlabb ugy tettem mintha nem is ismerném és sírásom vissza tartva a bolt helyett Heesung felé vettem az írányt. Már nem tudot érdekelni hogy bejovok e Hee-nek ugy voltam vele hogy ma el akarom felejtemi Jaket. És ehez az egyetlenötletem Hee volt. Tudom hogy evvel most ki fogom használni de ezt most cseppet sem tudot érdekelni.

Egy gyors séta utan mar haza ajtaján kopogtam mint egy örült. Majd mikor ajtot nyitott egyből ajkaira vettetem magam. Mit ne mondjak teljsen le sokkolodott de egy két pillanat utan ő is vissza csokolt. Ajkaink vad táncot jártak majd nyelvét áttuszkolta számba aminke hála nyelveink édesen tudták falni egymást. Be kell valjan Hee jól csokolt de Jake ezerszer jobban. Bar igaz őt akarom elfelejteni de meg most is ő hozzá hasonlitok Hee-t.

Levegőhiány miatt elváltunl majd Hee a szemembe nézett éd varta magyarázatom erre az egészre.

- Tudod Hee én gondolkodtam. Es ugy gondoltam hogy hat izé na érted.-probáltam kinyogni valamit ami nemm nagyon ment. Mivel nem akartam össze jönni vele csak ezt a mai napot akkarom vele tölteni.

-Sung értem. És elképzelni nem tudod milyen boldog vagyok most.-modta Hee majd kezei közé kapot és pördült velem egyet. Örülok higy Hee boldog de most nem teljesen ez miatt vagyok itt. Szóval miutan le tett újra ajkaira tapadtam de most még vadabbul. Kezeimet sem féltettem és végig tápáztam Hee-t majd egy bizonyos helyen megállt a kezem és ott tartottam csokunl végéig. Elválásunk utann Hee rám nezett egy engedély kérést gyaránt amire én bolíntottam es mar fel is kapott és szobájába vitt.

[...]

-Ahh Heeh ighenh ohth meghh.-mondtam miközben a matracit markolásztam. Be kell  valjam Hee jó de nem elég jó. Probáltam élvezni a dolgot ami ment is egy darabig.

-Sunghoon olyan sexi vagyh.-mondta majd belém élvezett. Egy darabig még bennem volt maajd kihuzodott és ledölt mellém.

Egy par perc utan fel álltam mint ha mi sem történt volna es be mentem fürdöjébe hogy meg mossam magam. Az ajtot direkt kulcsra zártam mivel nem volt még egy menethez vagy barmihez kedvem. Ez az egy is elég volt sőt egy jo időre elég. Ha Jakekel lennék vele egész este csinálnám. Na tessek mar megint itt tartok. Jake. Csak ő jár a fejembe miatta jottem ide hogy elfelejtsem de csak nem sikerult. Kurva jo mondhatom.

A fürdés utan vissza vettem ruháim és már indultam is volna el ha csak Hee el nem kapja a kezem.

-Sungie hova mész?-erre a becenévre kirázott a hideg csak Jakenek engedtem hogy így hívjon.

-Ne hívj így! És megyek haza.-modtam majd kirántottam kezem és ujra megindultam meg Heesung megint utanam kapott.

-Sung én azt hittem hogy mi....-nem engedtem hogy befejeze és kozbe vagtam.

-Hogy mi mi? Koztunk nem lesz semmi. Azért jottem hogy kicsit ki tisztitsam a fejem. És mivel más nemm volt ezért ide jottem. De ez nem volt és nem is lesz tobb mont egy éjszakás kaland.-fejeztem be mondandom és mar indultam is haza.

Kicsit sajnálom ugy utolag Hee-t de nem tehetek róla. Én nm tudom vele egyutt lenni. Nekem Jake kell és az van. Egészen ezen gondolkodtam addig még elnem értem azt a bizonyos házat ami előtt állt valaki. Es hat az a bizonyos valaki nem volt más mint....



Folytatjuk......


________________________________
Itt is lenne  az első story első része. Remélem tetszeni fog nektek. Ígyekszem gyorsan hozzni a kövit is!! Addigis puszi!!

2024.07.24

kpop oneshotNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ