𝙼𝚈 𝚂𝙼𝙸𝙻𝙴 𝙸𝚂...𝚄𝙶𝙻𝚈?

83 5 2
                                    

𝙰𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁𝚂 𝙿𝙾𝚅:

𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚞𝚎...𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖...𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚂𝚄𝚗𝚐𝚒𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚒𝚡𝚒𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗...𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗...𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝...

~~~~~~~~~~

𝙶𝙻𝙾𝙾𝙼𝚈 𝙼𝙾𝚁𝙽𝙸𝙽𝙶:(𝚂𝙴𝚄𝙽𝙶𝙼𝙸𝙽𝚂 𝙿𝙾𝚅):

𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚍𝚒𝚣𝚣𝚢.𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚍𝚊𝚢𝚜.𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛.𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎,𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚗 𝚊 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚘𝚘𝚍𝚒𝚎,𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚜𝚠𝚎𝚊𝚝𝚙𝚊𝚗𝚝𝚜,𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚗𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚎𝚜.𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚕𝚘𝚕𝚕𝚒𝚙𝚘𝚙 𝚎𝚊𝚛𝚛𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝟸𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚘𝚗.𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚘𝚗,𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕.

~~~~~~~~~~

𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻:(𝚂𝙴𝚄𝙽𝙶𝙼𝙸𝙽𝚂 𝙿𝙾𝚅):

𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚊𝚍𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛.𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜,

"𝙳𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚒𝚜𝚞𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐?"

"𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙺𝚊𝚒 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝙹𝚒𝚜𝚞𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙹𝚒𝚜𝚞𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗'𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍,"

"𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚋𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚘,"

𝙾𝚑...𝚏𝚞𝚗𝚗𝚢...𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙹𝚒𝚜𝚞𝚗𝚐...𝙶𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚎 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙸'𝚖 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 "𝚜𝚕𝚞𝚝"...𝙸 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙹𝚒𝚜𝚞𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚒𝚖𝚎...𝙻𝚞𝚌𝚔 𝙹𝚒𝚜𝚞𝚗𝚐,𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚖.𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚙𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜.𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚠𝚒𝚙𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖,𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚊 𝚏𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎.

𝚃𝙷𝙴 𝙱𝙴𝚂𝚃 𝙷𝚄𝚂𝙱𝙰𝙽𝙳?~𝟸𝙼𝙸𝙽Where stories live. Discover now