[...]
-ΟΧΙ!Μην φευγεις!Σε παρακαλω!Μεινε!ΜΗ!ΟΧΙ!ΟΧΙ, ΟΧΙ! ΟΧΙ!
-Κάτια!Κάτια ξυπνα.Ονειρο ηταν. Ελα ηρεμησε,ακουσα μιαφωνη και καταλαβα.
Εβαλα τα κλαματα.
-Τον ειδα Χαρρυ, το καταλαβαινεις? Τον ειδα. Τοον ειιδααα.
-Σσσς ηρεμησε. Εγω ειμαι εδώ, μου λεει και τον αγγαλιάζω
Δεν κανει κινηση.
-Σε παρακαλω, ψιθησιζω και τυληγει τα χερια του στην πλατη μου.
-Τον ειδα Χαρρυ. Ξερεις τι μου ειπε?
-Σσς δεν χρειαζεται να μου πεις.
-Πρέπει! Μου ειπε να σου πω. Μου ειπε πως με αγαπας και πως δεν αντεξες μακρυά μου. Με σκεφτοσουν?
-Συνεχεια.
-Μου ειπε πως δεν φταις εσυ γιατι δεν το ξερεις. Να σου πω και θα καταλάβεις. Θα καταλαβεις?
-Φυσικά. Αλλά δεν...
-Απλα μην με διακοψεις. Ναι?, ρωταω και γνεφει.
Συνεχισα.
-Ειδα τον Αγγελο, προσπαθω να δω την αντιδραση του αλλά δεν τα καταφερνω και ετσι συνεχιζω.Ο Αγγελος ηταν...ηταν ο αδερφος μου, λεω και προσπαθω να πνιξω εναν λυγμό.
Με κοιταζει.Καταλαβαινω τι σκεφτηκε.
-Κανονικός.Εεμ...Τρεια χρονια με περνουσε. Μου ειχε αδυναμια. Και εγω το ίδιο. Δεν με χτυπησε ποτε. Ουτε μου φωναξε ή με μαλωσε. Εκεινη την μερα, λεω μα η φωνη μου σπαει, θα με επερνε απο τον γιατρό.Τρρραακαρε.Με πειραν τηλεφωνο να παω στο νοσοκομειο.
Ξεφυσηξα.
-Καταλαβες. Ουτε γκομενος ηταν, ουτε το δωματιο αποθηκη.Ηταν...το δωματιο του. Μεχρι 5 χρονια πριν.
-Αυτος που...
-Αν μπηκε φυλακη? Οχι Χαρρυ. Τι σημασια ειχε? Δεν σου φτανει που ζει με τις τυψεις? Γιατι να του καταστρεψουμε κιαλλο την ζωη? Αυτο δεν θα τον εφερνε πισω. Δεν θα το ηθελε ουτε ο Αγγελος αυτο.Αυτος τον πηγε στο νοσοκομειο.Μας περημενε για να τον παμε στο τμημα. Ναι, ξεσπασαμε πανω του αλλα δεν τον πηγαμε.Ο Αγγελος ηταν δυνατος...παλεψε...Για δυο μηνες εμεινε σε κομμα.Αλλά... Τελικα δεν τα καταφερε...
Με αγγαλιασε.
-Μεινε εδω σημερα.Σε παρακαλω, λεω την ωρα που με φιλησε στα μαλλιά. Μην μαφησεις μονη μου.
-Δεν θα το κανω.
Ξαπλωσαμε.Εβαλε το χερι του στην κοιλια μου. Τα δικα μου στα ματια μου και συνεχισα να κλαιω.
-Σε ξυπνησα κιολας. Συγνωμη.
-Σσς...Μην το ξαναπεις αυτό. Θα ειμαι παντα διπλα σου. Εγω συγνωμη. Δεν επρεπε να το πω... Ουτε να σε πιεσω για τίποτα. Συγνωμη.Δεν θα αντεξω να σε χασω. Σαγαπω.
-Κι εγω. Σε εχω αναγκη. Δεν μπορω μακρυά σου. Αχχ! Σαγαπάω τοοσο πολύ!!
-Ειναι στο DNA μου φαινεται.Βεβαια δεν εχω μπλε ματια αλλα και τα δικα μου κατι κανουν.
-Πλακα κανεις??Ειναι τα σμαραγδακια μ...Για μισο!Little Mix? Τις ακουσες? Αχ σε λατρευω!
-Τι να κανω που ηθελα να σε ριξω.
-Οτι λες ειναι εναντιον σου.Ποια σου αρεσε?
-Η Jade, λεει ξεψυχησμενα.
-Η αγαπημενη μου!Καλα η κοπελα ειναι καραθεαρα μιλαμε!!
-Καμια δεν ειναι σαν εσενα μωρο μου.
-Η Jade ειναι το ειδωλο μου και ειναι υπεροχη! Καμια δεν συγκρινεται μαζι ΤΗΣ! Οποτε λιγα τα λογια σου σε παρακαλώ
-Σε λατρευω!
-Μμμ, απο κει που δεν μου το ελεγεσ τα ακουω 15 φορες την μερα.
-Απλα περιμενα την καταλληλη στιγμη μωρακι μου, μου λεει σοβαρα.
-Σε υπεραγαπω!!
-Δεν υπαρχει τετοια λεξη χαζουλα!
-Την δημιουργω εγω!,ειπα περιφανα.
-Χαζουλικο μου! Ελα να κοιμηθουμε τωρα.
-Απο τωρα?
-Νανιιι! Και γρηγορα μαλιστα!
-Φιλακι?
-Κοιμησου!
Με αγγαλιασε στο στηθοσ.Εβαλε το κεφαλι του στην καμπυλη του λαιμου μου και αρχισε να με φιλαει.Πηρα το σεντονι και κουκουλωθηκα.
-Καληνυχτααα! ,τσιρηξα.
-Ναι, ναι ασε με στα κρυα του λουτρου, μουρμουρησε και με αγγαλιασε πανω απο το σεντονι.
μαθατε και ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ!χαχα το περιμενατε? να ρωτησω σασ σβηνει και εσας παρτ?γτ δεν μου εσωσε το μισο και το ξαναγραφα μτ...τι να κανουμε?εχει και το γουατπαντ τα ψυχολογικα του...
YOU ARE READING
Η καινούρια μου οικογένεια (Harry Styles Greek FanFiction)
RandomΚατια και Χαρρυ.Χαρρυ και Κατια.Τοσο διαφορετικοι, μα τοσο ιδιοι.Οι γονεις και των δυο χωρισμενοι.Ο μπαμπάς της συζει πλεον με την μαμα του.Ερωτευονται μεταξυ τους και φερνουν τα πανω-κατω οχι μονο στο σπιτι αλλα και στην ζωη τους καθως διαταρασοντα...