1.bolüm

18 1 0
                                    


Nerede hata yaptığını merak etti. Belki de doğduğu andan itibaren başladı? Öğrenmeye başladığı anda mı? Ya da tökezleyip yanlış yola saptığında mı? Hayır, muhtemelen onunla tanıştığında hayatının tamamen mahvolacağını biliyordu.

Rüzgar soğuk ve bedenini çatı katı binasının kenarına itiyor çünkü evet, bu hayata siktir git. Karşılaştığı sürekli boklardan dolayı, bu dünyayı terk etmek aklına gelebilecek en iyi fikir. O orospu çocukları onu dünyanın sonuna kadar kovalıyor. Ailesi çoktan gitmişti ve arkadaşları da siktir git, bu ne saçmalık. Ebeveynleri öldüğünde ve onu bu dünyada yalnız bıraktığında, her zaman kendine "Yaşamanın anlamı ne?" diye sordu.

Bir noktada okula gitmeyi bıraktı. O bir gangster, işler istediği gibi gitmediğinde insanları döven aşağılık bir pislik.

Başkalarından onay almak için onları bir hamur gibi dövüyor çünkü bunun ince bir çizgide yürümediğini ve gücünü kanıtlayacak bir şey yaptığını hissetmenin tek yolu olduğunu düşünüyor, böylece yaşamaya devam edebiliyor çünkü bir kez daha, bu hayata siktir git.

Ama sonra onunla tanıştı. Yakushi Kabuto ile tanıştı.

Tüm düşmanlarını öldürmek için daha güçlü olmak için eğitim aldı. Asla şikayet etmedi çünkü o zaman Kabuto'nun Tanrı'nın ona verdiği amaç olduğunu düşünüyordu. Kurtarıcısı. Bu yüzden onu olduğu gibi bıraktı. Kabuto'nun onu neredeyse pes edene kadar sınırlarına kadar zorlamasına izin verdi .Hata yaptı ve artık insan olmadığını fark etti.

Sonunda her şeyi bırakmaya karar verdiğinde, Kabuto ona ihanet etti.

O sadece durmak ve günahlarının kefaretini ödemek istiyor. O sadece kurtuluşu bulmak ve özgür olmak istiyor. Ama neden işler asla istediği gibi gitmiyor?

Arkasından gelen bir hışırtı onu anılarını hatırlamaktan alıkoydu ve o adamların artık saklanma gereği bile duymadıklarını anladı.

"Aman Tanrım, buradasın," diye mırıldandı ve soluk soluğa bir kahkaha attı. Nefret ettiği o kişiye döndü ve kör edici gece ışığının gölgesinde sırıttı.

Ayak sesleri giderek yükseldi ve önünde durdu. Rakibinin yüzünü gördü ve hepsinin ne kadar çirkin göründüğünü düşündü.

"Sonunda ölmenin zamanı geldi," dedi rakibi, silahını kafasına doğrultmuş bir şekilde tutarken ciddi bir şekilde. Sözlerine homurdandı ve bir adım geri çekildi.

"Evet, ama senin ellerinde asla ölmeyeceğim," diye cevapladı kendinden emin bir şekilde ama tereddütle geri çekildi. Kahretsin, şu anda ölmek hakkında ikinci kez mi düşünüyor? O mu? Zavallı büyük pislik Uchiha Sasuke mi?

"Uchiha ismi için bu kadarı yeterli, ha? Son bir sözün var mı?" dedi silahı tutan adam eğlenerek ve aralarındaki mesafeyi kapattı. Sasuke onun sözlerine surat astı. Bu orospunun cüretkarlığı, Sasuke'nin ismiyle sanki yakınlarmış gibi alay etmesi. Sasuke gözlerini devirdi ve orospu öldüğünde onu rahatsız edeceğini aklına not etti.

"Oi seni orospu," düşmanı ona kaşlarını çatarak baktı ama konuşmasına devam etmesine izin verdi. "Dua et ki bir sonraki hayatımda seni bir daha görmeyeyim. Çünkü tüm yaşamlarım boyunca yemin ederim ki seni ne olursa olsun öldüreceğim," diye yüksek sesle hırladı Sasuke, yaşamı boyunca hissettiği tüm hayal kırıklıklarını, nefreti ve öfkeyi de dahil ederek ve sonra sonunda olduğu gibi lanet bir tehdit gibi sırıttı.

"Seni piç kurusu-!" diye bağırdığında boynundaki damarlar seğiriyordu.

Düşman tetiği çekmeden önce Sasuke hayatına son vermek için kırkıncı katan aşağı atladı. Düşmanın öfkeli ve dişlerini sıkan yüzünü gördü.

sonun başlangıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin