Bad school....p(p21)

306 26 11
                                    


"Hyung ....."

"ဖယ်အုန်းလေးဂျွန်ရယ်Hyungစာသင်သွားရအုန်းမယ်လေး"

"ဟင့်အင်းခဏလေးနေအုန်းကလေးယူထားတဲ့ကိစ္စအဆင်ပြေလာင်"

"သိသေးဘူးလေးဆေးရုံမှသွားမပြသေးတာဂျွန်ရယ်ကိုယ်ဝန်ကရှိနေပြီလာမရှိသေးဘူးလားဘယ်သိမလည်းလို့"

"အရမ်းတွေရင်ခုန်နေပြီသိလာကလေးအဖေအရမ်းဖြစ်ခြင်နေပြီမူလွန်းလေးကိုစိတ်မချဘူးအဲတော့မူလွန်းလေးအတွက်မောင်လေးအရမ်းလိုခြင်တယ်"

"ကလေးအဖေဖြစ်ရမှာဂုဏ်ယူနေတယ်ပေါ့ခင်ဗျားလေးက"

"အင်းပေါ့ကျွန်တော်ကဖခင်ကောင်းတစ်ယောက်ဖြစ်သလိုအိမ်ထောင်ဉီးစီးကောင်းလည်းတစ်ယောက်ဖြစ်အောင်လုပ်မှာမူလွန်းလေးနဲ့မရှိသေးတဲ့ကလေးဘေးကိုကာကွယ်သွားမှာ"

"ဂျွန်ကကျောင်းမပြီးသေးတော့Hyungကမလောခြင်သေးဘူးလေး"

"ကျောင်းမပြီးလည်းရတယ်မိသားစုဘဝလေးကိုအပြည့်အဝခံယူခြင်ပြီHyung"

"ဟုတ်ပါပြီနောက်ရက်ဆေးရုံသွားပြကြကြတာပေါ့ဘာထူးလည်းလို့မကြာခင်ရလာတော့မှာပါဆရာဝန်ကထည့်ပေးပြီးပြီဘဲကိုဖန်ပြွန်သန္ဓေ"

"အင်းဂရုစိုက်ရမှာနော်ဒါဆိုမောင်လိုက်ပို့မယ်...."

ထယ်ယောင်းခါးလေးကိုဖက်ထားတဲ့လက်ကိုလွှတ်ပြီးအကျီလဲနေတဲ့ဂျောင်ကု...

ထယ်ယောင်းလည်းသူ့အိတ်လေးထဲပစ္စည်းအစုံထည့်ပြီးလက်တော့ပ်စစ်တော့....တက်လာတဲ့ပိတ်စာတွေ...

ဂျွန်....ဂျွန်....လုပ်အုန်းငါ့စာသင်ခွင့်တွေအပိတ်ခံလိုက်ရပြီထယ်ယောင်းလက်တော့ပ်ယူပြီးဂျောင်ကုကိုအပြေးအလွှားလေးပြတော့....

"ဟင်....ဘယ်လို....ဘယ်လို့ဖြစ်ရတာလည်းHyungကျောင်းသားမိဘတွေရောဆက်သွယ်ကြည့်ပါလာ"

အေငါ့ဖုန်းခေါ်ကြည့်မယ်..
📲....ဟဲလိုကျွန်တော်ဆရာကင်မ်...

📱....စိတ်မရှိပါနဲ့ဆရာကင်မ်ကျွန်မတို့သားသမီးတွေကိုဆရာကင်မ်နဲ့ဆက်သင်လိုမရတော့ပါဘူးဆရာမှာစာသင်ခွင့်ပိတ်ခံလိုက်ရပြီဆိုတော့....

Bad school...Bl(Taekook)Where stories live. Discover now