Bad school....(p14)

357 33 8
                                    



မနက်ရောက်တော့ထယ်ယောင်းသူ့သမီးမူလွန်ယောင်းလေးကိုကျောင်းအရင်ပို့ပြီးမှသူစာသင်တဲ့ကျောင်းကိုလာလိုက်တယ်။

ထယ်ယောင်းကျောင်းရောက်လာတော့ကျောင်းသားတွေကကွက်ကြည့်ကွက်ကြည့်နဲ့ဆရာတွေဆရာမတွေကပါသူ့ကိုစိတ်ပျက်တဲ့အမူရာတွေနဲ့ကြည့်နေကြတယ်။

နေပါအုန်းဒီလူတွေအကုန်လုံးကဘာဖြစ်နေကြတာလည်းငါ့ကိုကြည့်နေတဲ့အကြည့်တွေကအပြစ်သားလို့ဘဲထယ်ယောင်းလည်းဆက်မတွေးဘဲသူ့ရုံးခန်းရှိရာဘက်ကိုသာလာလိုက်တယ်ရုံးခန်းထဲရောက်တော့စာရွက်စာတန်းတွေရုံးခန်းထဲကသူ့ပစ္စည်းတွေအကုန်တစ်စစီပြန့်ကှဲနေတာကြည့်မကောင်းရှုမကောင်း.....

တောက်ခ်ငါ့ပစ္စည်းတွေကိုဘယ်သူ့ကထိထားတာလည်းထယ်ယောင်းစိတ်တိုတိုနဲ့ကျောင်းအုပ်ကြီးရုံးခန်းရောက်လာတယ်။

"ဆရာကြီးအခုကျွန်တော်ရုံးခန်းထဲမှာအခုတစ်ယောက်ယောက်ဝင်မွှေထားတယ်အဲဒါရှင်းပေးအုန်း"

"အဲဒါခဏထားအုန်းအခုပြသာနာတက်နေတယ်တရာကင်မ်မှာကလေးရှိတယ်တဲ့နောက်ပြီးကျောင်းသားJက်ိုမြူဆွယ်တယ်လို့သတင်းတွေတက်နေတယ်Vdတေွပြန့်နေတယ်ကြည့်ပြီးပြီလာ"နေ"

"နေအုန်းကျွန်တော်မှာကလေးရှိမရှိဘာကပြသာနာဖြစ်သွားလည်းဒီကျောင်းကိုစရောက်လာကတည်းကကျွန်တော်လူပျိုပါလို့ညာခဲ့တာမရှိဘူးနော်အခုမှဘာထဖောက်တာလည်းနောက်ပြီးကျောင်းသားJကိုကျွန်တော်ကမြူဆွယ်တယ်လိုဘာလို့ထင်ကြေးပေးနေကြတာလည်းကိုယ်အတန်းထဲကကိုယ်တမည်မို့လို့ပညာကိုတက်စေခြင်လို့သင်ပေးတာလေးဘာတွေပုတ်ခက်ပြောဆိုနေကြတာလည်းဘာကိုအတူအိပ်တာလည်းကျွန်တော်သိက္ခာတွေကိုအရမ်းစော်ကားလွန်းနေပြီ"

"စိတ်ထိန်းပါဆရာကင်မ်ရယ်ဒီVdကိုဘယ်ကဘယ်လို့တွေပြန့်နေလည်းဘယ်သူ့ကပြန့်လည်းဆိုတာဆရာတိုလည်းမသိဘူးအဲဒါတစ်ချက်အရင်စုံစမ်းရမယ်"

"အခုကျွန်တော်ကိုဘာဖြစ်စေခြင်နေတာလည်းဒီကျောင်းကထွက်စေခြင်လို့ရည်ရွယ်နေတာလာ"

Bad school...Bl(Taekook)Where stories live. Discover now