Aksama yeni kiyafet bulmaliydim. Ya da beni her turlu begenen birine her turlu kiyafet giyebilirdim.
Beni yemeğe cagirmasi hosuma gitmişti. Cok kibar daveti Rüya ya anlattığımda kendinden gecmis mesaji bes yuz kere okumustu.
Simdi buna hazirlik yapiyorduk.
-Ya canim bari at kuyruğu yap sacini.
+Rüya boyle cok mu cocuksu oldu ya
Ustume beyaz t-shirt altima da mavi etek giymistim.
-Ben de diyorum ki su iki tane baglanmis sacini tek kuyruk yap. O zaman muthis olursun.Sacimi bozup tek kuyruğu da yapinca hemen ayakkabilarimi da giyip asagi inmistim. Cunku Ates ariyordu.
-Hadi seni bekliyorum canim.
+Ah tamam, derken Ruya nin cimciklemesine tepki verdim.-Ne var Ruya!!
+Ah bir sey yok canım. Unutma diye bir hatirlatici yaptım. Hadbveni eve gec gelirsin falan Allah muhafaza yine Simay çıldırır.
-Ay tamam ararsın bay!Taksiye kendimi zor atmistim. Birden telefonuma gelen mesajla irkildim.
*kim: Zişanım*
Aksama eve gec gelme yarın icin hazirlik yapacagim daha dogrusu yapacağız canim benim.Okudugumda bir seyi unuttugumu fark ettim.
*kime: Zişanım*
Canim kim gelecekti yarin ben cok yogunluktan unutmusum ama merak etme gec gelmem.Mesaji da attiktan sonra yola baktim. Az kaldigini fark ettigimde cuzdanima uzanıyordum ki telefonum titredi.
*Kim: Zişanım*
Unuttuguna inanmıyorum sonucta benim misafirim ama hatirlaman gerekti. Neyse konumuz o degil. Kuzenim geliyor. Ben de kucuklukten bu yana hatirlamiyorum ama ne yaparsin. Neva' ya geliyormus. Biz de evimize alalim dedik.*Kime: Zişanım*
Tamam canim bizde kalacak degil mi? Simdi restorana varmak uzereyim. Sen mesaj at ben cevaplarim.:PEvde zaten uc kişiyiz bir de bunun kuzeninin boğazına bakacaz ya. Olsun ama Zişanım mutlu olsun yeter. Gıcık biri olmasa bari.
Parayi odeyip taksiden indigimde Ateş in beni masada bekledigini gordum. Yanina yanastigimda kalkip sandalyemi cekti oturdum.
-Sağ ol Ateş
+Onemli değil benim Mavisime
-Bunu konuştuğumuzu saniyordum.
+Konustuk ama sana ne diyebilirim ki canım.
-Mavisim deme yeter.
+Tamam canim ben senin sevdigin yemekleri soyledim.
-Biliyor musun hepsini?
+Tabi kiBiraz ürkmüştüm.
Yemekleri getiren garson :
-Buyrun beyfendi tam istediginiz gibi. Ete hic kekik ve maydanoz koymadik. Az tuz serpip fazla pisirdik.Daha da ürkmüştüm. Benim her seyimi biliyor olmalıydı. Bu benle mi kafayi bozmuştu ya!
-Begendin mi eti canım?
+Ha eti mi evet guzel olmus.
-Tabiki buranin eti meshurdur.
+Bak Ateş. Beni neden böyle bir yemeğe davet ettin bilmiyorum. Davetin için de cok tesekkur ederim cok kibarsin ama biz cikmaya basladigimizdan beri sana umut veriyorum ben. Ben kimseyi sevmiyorum. Cok da guzel bir kiz degilim. Bu yuzden kimsenin canini yakmaya hakkim yok. Cok ilerlemeden bunu bitirelim.
-Mavi, sen.... baskasini mi... seviyorsun?
Bana hic ismimle hitap etmezdi. Bu sefer galiba cok ciddi.
+Hayir bak yanlis anlama. Ama ben sevmedigim birine umut vermek istemiyorum. Tabi ki de arkadas olarak seviyorum ama duygusallikla alakasi yok. Hem Mavi nin Ates te yeri ne? Beni anla ne olur?
Bunlari dememle kapiya doğru ilerledim. Hala şoktan cikamayan Ateş e el salladim. Ve taksi icin beklemeye basladim.
~~~~~
Eve yaklastigimda telefonum titredi. Açtım ama acmaz olaydim.
29 cevapsız arama
18 mesaj
249 whatsapp mesaji19 kere arayan Zişan di. 1 kere arayan Simay. Eminim Zişan in zoruyla aramistir. 9 kere arayan da Rüya ydi.
18 mesajin 18 i de Zişan dan,
Whatsapp mesajlarindan 248 i gruptan 1 tanesi de Rüya dandi.Zişan i aradim.
-Alo Zişanim ne oldu bu kadar her medyami sarmissiniz:P
+Sakanin sirasi degil Mavi! Kuzenim geldi bugun. Terminaldeymis. Onu alman gerek. Benim isim var evde biliyosun. Simayin da huysuzlugu uzerinde. Rüya ya soyliyim dedim ama onun da toplantisi varmış. Ha bu arada yemek bitti mi ya?
-Bitti , ayrildik. Eve gelince anlatırim. Hemen terminale gidiyorum. Zaten ordan geciyordum.+Tamam canım hadi bekliyoruz..
~~~~~
Terminalde durmustuk.
Hemen kostum ama hic de bilmiyorum ki kuzenini. Biraz bekledim banklarin orda. Derken dalmisim...~~~~~
Uyandigimda hala bankta oturuyodum. Kimse beni takmamisti ya. Sonra telefonuma bakip saatin kac oldugunu ogrendim. Sadece 10 dakika gecmis. Allahim nerden bulucam ben bunu ya!
Zişan in aradigini fark ettim.
-Alo ne oldu Zişan im ?
+Mavi ya !
-Ne oldu ya
+Kuzenim coktan gelmis buraya. Sen ne yapıyorsun? Neyse hadi eve gel.
-Ne? Oha! Ama 10 dakkacik uyuyuverdim. Uff tamam geliyorum.Boşu bosuna taksi parasi verdim. Neyse hemen eve gideyim de kurtulayim su beladan.
~~~~~
Yeni bir hikayeye başladım. Çoğunu kurguladim zaten. Ara ara bolum yayinlayacagim. Simdi bazi bilgiler verecegim. Burdakiler zaten Turkiye de yasiyorlar fakat ben kendim iki yeni sehir uydurdum. Bu arkadaslar Neva diye bir sehirde kaliyorlar. Bir de Mavadman diye ayri bir sehir var. İlerleyen bolumlerde bunlari da gorecegiz. Multimedyada Neva'nin sahili var. İyi okumalar...