Siyah mı? Dalga geçiyosunuz!

41 3 4
                                    

Eve girmeden kapiyi çaldım. Gercekten Zişanin salak kuzeni beni birakip kendi mi gelmişti? Yapar mi yapar. Sonucta Zişanin kuzeninden bahsediyoruz. Kapiyi bir...bir.. Erkek mi? Ah, inanmiyorum. Zişan a hic sormadim ki kiz mi diye!

-Sey merhaba
Ben kelimelerimi ozenle secerken o sanki her zamanki denyoz kankasiymisim gibi
+Geç!
Dedi. Ben nasil bir isin icine girdim ki ya!

İceride Simay gozukmuyordu. Eminim yatmistir. Zişan ise kek pisirme telasindaydi. Ben Zişana ne diyecektim?

-Ah, kuzenini biraktigim icin uzgunum Zişan ben...

+Simdi bunların sirasi mi canim (!) dedi kas goz isaretleri icinde.

-Tabi degil ama neyse. Kuzeninin adi neydi canim Zişanim?

Dedim bastira bastira.

+Kendisine sorsana

-Ama kuzenin konusmaya zorlaniyormus gibi ses cikartiyor konusurken. Ben de zorlamak istemedim، dedim 'Thug Life' edasiyla. Üstüne bir de siritinca 'kuzen' cevapladi.

+Ben en azından belli ediyorum istemedigimi. Senin gibi milleti kandirmiyorum o çiyan gibi sesimle. Gizlemiyorum duygularimi. Her şey en bastan belli oluyor ki insanlar ona gore davraniyor , deyip bir güzel siritti. İlk defa gordugum gulumsemesi pek bir sey ifade etmiyordu. Ama bunu goren birinin onun zafer kazandigini anlayabilirdi.

*Tamam arkadaşlar gerek yok boyle seylere. Simdiden anlasabildiginize sevindim.

Ben Zişana mal mal bakarken 'Kuzen parçası' benim odama dogru yol aldi. Ah inanmiyorum, benim odammm!

-Hey, hey ne yapiyorsun?
+İyi sen ne yapiyorsun?
Deyince karnima agrilar girdi gulmekten(!) ne dersiniz arkadas esprituel galiba(!)
-Ah gercekten, biraz ciddi ol dostum. Bu esprilerin bir gun beni oldurucek.

+Bir kere ben ciddiyim, ikinci olarak dost degiliz bonus olarak da ben sana sadece bir kez espri yaptim tabi yapmis olsaydim. Ciddiyim.

-Sen böyle seyleri hep yapar misin?

+Ne gibi seyleri?

-Laf sokmalari. Her iki cumlenden birinde laf sokma var. Ve hala neden benim odama gittigini aciklamadin.

+Neresini anlamadın cacık? Eger Zişan senin odanda kalmami soylemese ne isim var odanda? Sen bu kadar aptal misin?

Ne dedi bana bu! Cacık mi? Kac yasindasin oglum sen!

-Sen bana cacık mi dedin? Sen kac yasindasin? Tovbe Allahim ya!

+Neden demiyeyim ki! Aciklamasi basit. Cekil surdan!

Beni itmesiyle yere kapaklanmam bir oldu. Oglum sen ne ayaksin ya! Ben bir Zişani yakalayim de!

Zisanin yanina gitmemle onu gordum.

-Sey ayip olmazsa ne isin var burada acaba? Beni aramadan niye geliyorsun?

+Artik sevgili miyiz ki?

Bu kulaklarima yanki yaparken biraz da hak verdim. Ama su an benim ustte olmam gerek.

-Sevgili olmasak da ben de bu evin sakiniyim canim.

+Ooo canim he biz buralari atlamamis miydik? Hani yemekte ne demiştin dur hatirliyim... Hah evet 'Ateste Mavinin yeri ne' degil mi? Ben zaten Maviye gelmedim. Kullerimden yeniden dogmak icin hayatimi almaya geldim.

Dedigi anda dudaklarima kapandi. Ben daha onu ittirirken arkadan kuzen parcasi

-Ooo gencler hadi baska eve gidin isinizi halledin oyle gelin. Bu evde aile var. Merak etmeyin ben digerlerini oyalarim Cacik. Hadi dedi ellerini gitmemiz icim isaret ederken.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyaha Karışan MavilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin