Yemek te resmen Scotta eziyet ettirmistim kurtboğanlı kahveyi zorla içirmistim oda Amcamlara annem hasta deyip koşarak gitmisti aklıma gelince hala sırıtıyorum. Şu an Allisonla oturup film izliyoruz. Ve bana her şeyi anlatmak zorunda kaldı Derek denen kurtçuğun sürüsündenmiş Scott ve biz onlarla dostmuşuz birazdan toplantı yapıcaklarmış şehirdeki Alfa sürüsünü yakalamak için ve bende katılıcam.
" Kızlar derek ve sürüsü geldi hadi aşağıya "
diye bağırdı Chris amcam.
" Allison sen aşağıya git ben hemen geliyorum" dedim oda tamam deyip koşarak gitti bende hemen belime kılıc-kemerimi takıp aşağıya indim.
Merdivenlerden aşağı inerken herkesi süzmeye başladım
Sarışın bir kız vardı kokusundan anladığım kadarıyla kurttu ve tam bir sürtük tipliydi onu şimdiden sevmedim. Scottı zaten biliyosunuz yamuk çeneli pis kurtçuk Yanında yüzünde bir çok beni olan çocuk vardı ve şirindi kokusu insan kokusuydu , Kıvırcık çocuk ne yalan söyliym yakısıklıydı derken yanındaki
OHA oda ne çok yakısıklı göz göze geldik giydiği dar tişörrtten kasları belli oluyodu ve gerçek yeşil gözleri muazzammdı hele o öpülesi dudakları neler diyorum ben ? kendine gel Avril o pis kurçuk hakkında bölme düşünmemelisin hem yakışıklıysa nolmus onun bir canavar olduğu gerçeğini değiştirmiyo.
ERİCANIN AĞZINDAN
Dereğe gerçekten aşığım onunla bir kaç kez birlikle olmustuk ve o geceler muazzamdı. Her neyse su an onun kalp atışlarını dinliyorum hala aynı benle birlikte olurken benle öpüşürken bile aynıydı onu kesiyordum hala ona bakmayı sürdürürken kalp atışları artmaya başladı gözlerinin için parlıyodu sanki, kalbini ilk defa bu kadar atarken görüyorum diğerlerinede tuhaf gelmiş olcakki herkes ona bakmaya başladı baktığı yere bakınca merdivenlerden bir kız indiğini gördüm oda ne kız bildiğiniz taş, Ama ben daha güzlim hıh -,- kimi kandırıyorm o benden daha güzel ayrıca Dereğin kalp atışları niye bu kadar arttı yoksa ondan etkilenmişmiydi ? Eger öyleyle bu kızı kimse elimden alamaz...
Chris denilen adam Avrilin yeğeni olduğunu söyledi, Ne yani bu kız artık burdamı yaşıyacak ? oo hayır ya hayır Chris herkesi Avrille tanıştırdıktan sonra Dereğe baktım hala Avrile bakıyordu. Of gerçekten sıkılmaya basladım Avril denilen kızın sanki ona bakmamaya çalışan bir havası vardı derek hariç herkese bakıyordu.
AVRİLİN AĞZINDAN
Derek miş adı demekki sürünün lideri.. Off niye ben onu düsünüyorum ki derken omzumda bir el hissettim hangi cesaretle bana dokunabilir ki ? Hemen elini ters çevirip kemerimdeki kılıcımı havalı bir şekilde çıkartıp omur iliğine çizik atıp yere yapıstırdıktan sonra takla atıp boynuna kılıcımı batırır gibi yaptım. Gerçekten bu çok havalıydı. Çocuğa baktığım zaman bunun kıvırcık saclı çocuk olduğunu gördüm ama napim ? Bana dokunmuycaktı
Herkes bana ağzı acık bakıyodu Dereğe baktığım zaman gerçekten şaşırmıştı ama kaşlarını çatıp kolumdan tutup beni duvara yapıstırdı. Boş bulunmustum çünkü bunu beklemiyorum
" Sen ne hakla sürümden birine zarar verirsin "
Deyip kükredi . Az önce buna söylediğim tüm iyi şeyler varya hepsini geri alıyorum bana bağırmıyacaktı heleki o Erica denilen kızın yanında kıza göz ucuyla baktığım zaman pis pis sırıtıyodu bana bulaşmıcaktın DEREK HALE.
" İstersem sürünü parçalarım ve sende o aptal kırmızı gözlerini belertip belertip anca tehdit edersin baskada bişey yapamazsın" Diye bağırdım
Bunu beklemediği belliydi bir an affalladı ama sonra toparlayıp kafamı duvara vurdu bunu yapmayacaktı .
KİTSUNELİĞİMİ GÖSTERME ZAMANI BUNU SEN İSTEDİN DEYİP ATEŞ KİTSUNESİNİ DÖNÜŞÜP ONU İTTİRDİM. VE KÜKREDİM.
BANA BULAŞMIYCAKTIN KURTÇUK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEEN WOLF(DEREK HALE FAN)
RandomKurtadamlardan nefret eden bir avcıyla daha önce hic asık olmamıs duygusuz bir kurtadam aşık olabilirmi?