Ön sırada oturur ama dersleri iyi değildir. Bunu umursamaz. Ukaladır, öğretmenlerle arası iyi değildir. Bu nedenle özellikle bayan öğretmenlerin kendisini kıskandığını bile idda edebilir. Devamlı gençlik dergileri okur. Ders esnasında dahi bir elinde cımbız diğer elinde ayna olsn bu tip evde yalnızken, aynasıyla baş başa kalınca da aynışeyi yapmaktadır. Bunu kendisi için yapıyordur,"ben kendim için süsleniyorum"der. Göz kalemi, rimel ve dudak parlatıcısı çantasında mutlaka bulunan malzemelerdendir.
Saçları genellikle boyalıdır. Saçlarının boyası yine boyanmak suretiyle idare tarafından eski rengine döndürülen kız öğrenci, erkek öürencilerin ilgi odağıdır. Sınıftan çıktığı anda mutlaka erkekler peşine düşer. Herkese mavi boncuk dağıtır, fakat genellikle üst sınıftan ve okulun en popüleri olan çocığuyla arkadaşlık eder. Hatta bazen sırf havası olsun diye başka okuldan bir çocukla arkadaş olabilir. Bu tip öğrencinin yenimçıkış yapmış popçutu izlerken salyaları akar. Sevgilisi hatta sevgilileri olsada bu tip, âşık olmaz. Çünkü cildinin güzelliğine dikkat etmek zorundadır ve aşk cişde iyi gelmez.
Süslü kız öğrencinin,sanıldığı tersine , genellikle babası çok sert ve tutucudur , ama o bunuda umursamaz. Belkide yaptıklsrı bir anlamda ailesine tepkidir.